savage28 Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 hur går det för tuff_fish i poker vm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2006 Nya filmer ifrån vår vän http://www.fstln.com/Monster Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sallor Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uo Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2006 vilken stjärna han är alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FeelingThis Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2006 Nya filmer ifrån vår vänhttp://www.fstln.com/Monster Du är min hjälte. (Näst efter Tuff_Fish själv då) Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2006 han spelar fan bättre i dom nya avsnitten än vad han har gjort förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
savage28 Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 vetefan om han lirar bättre, men sjukt mycket tajtare än tidigare.. sen så är det ju "bara"1-2. roligast är att läsa i chatten, han är ju igenkänd av alla, verkar som att ak vs 77 redan är en klassiker världen över Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 vetefan om han lirar bättre, men sjukt mycket tajtare än tidigare.. sen så är det ju "bara"1-2. roligast är att läsa i chatten, han är ju igenkänd av alla, verkar som att ak vs 77 redan är en klassiker världen över Vad hände i den potten? Haha såg en all-in preflop med AK hjärter den andra har AK off den andra prickar runner runner färgen han bara skrattar, så skön är han!! Finns det nån film där han går plus? Han brukar gå lite plus ibörjan sen bara tilta iväg allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FeelingThis Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 roligast är att läsa i chatten, han är ju igenkänd av alla, verkar som att ak vs 77 redan är en klassiker världen över Vad hände i den potten? Vår hjälte har 77 på hand. En kung på flop och en kung på turn, då går han all-in och den andra har AK....om det är den han menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 haha denna är för skön http://fstln.com/Monster/7-29donkament/7-29donkament_media/ Efter ca 1 tim och 58 min så synar han all-in preflop med Pocket 7 den andra har K5 och hittar färg. SÅ skönt skrik han får till efter det. Sen precis i slutet när han loosar med JJ så skriker han som en galning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hap Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 18:35 i 2006-08-01 avsnittet: "Alrighty, I'm gonna go ahead and.. well, I was gonna raise it, now I'll just call it. Yeah we're strictly going for set value here. And we strictly missed..!! Probably a continuation bet, but ah.. I've got fourth pair. HAH! Think I'll... No point continuing with this.." Fan han är klockren alltså. Skrattet där när han foldar 55. KLOCKERS. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 vetefan om han lirar bättre, men sjukt mycket tajtare än tidigare.. sen så är det ju "bara"1-2. roligast är att läsa i chatten, han är ju igenkänd av alla, verkar som att ak vs 77 redan är en klassiker världen över Vad hände i den potten? Haha såg en all-in preflop med AK hjärter den andra har AK off den andra prickar runner runner färgen han bara skrattar, så skön är han!! Finns det nån film där han går plus? Han brukar gå lite plus ibörjan sen bara tilta iväg allt. http://fstln.com/Monster/8-1/8-1.html där plussar han nästan 10 dollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EAK Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 haha denna är för skön http://fstln.com/Monster/7-29donkament/7-29donkament_media/ Efter ca 1 tim och 58 min så synar han all-in preflop med Pocket 7 den andra har K5 och hittar färg. SÅ skönt skrik han får till efter det. Sen precis i slutet när han loosar med JJ så skriker han som en galning. Den är helt underbar. Var rädd att han lagt av sig efter att han tagit AKs vs AKo. förlusten väldigt bra. (bättre än jag skulle tagit det) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 Den är helt underbar. Var rädd att han lagt av sig efter att han tagit AKs vs AKo. förlusten väldigt bra. (bättre än jag skulle tagit det) så långt hann jag se tills jag tröttnade, samma skit som innan ju. Kul att han är ironisk iallafall, i början säger han att han ska visa hur man spelar poker blir till att se resten imorgon när jag inte är lika surfitta, förlorade precis med AA mot en draghand på floppen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 hur går det för tuff_fish i poker vm? han är chiptvåa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hawg Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 haha i 8-1-filmen så checkfoldar han TP på flopp hand efter hand och plötsligt börjar han slå om preflop med KQ och syna 9 big blinds med 33 preflop . underhållningsvärde = enormt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 i 7-30a filmen tiltar han rejält på slutet, han får inte betalt för 3 trissar, och när han får in Q hög flush men blir slagen av K så drar han könsord i microfonen så han måste stänga av den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 hur går det för tuff_fish i poker vm? han är chiptvåa Verkligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 hur går det för tuff_fish i poker vm? han är chiptvåa Verkligen? Japp och Pamela Andersson har små bröst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 hoppas att ni inte missat att man kan beställa tuff_fish tröja här: http://www.fstln.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Kul att höra att alla tycker att han spelar så himla dåligt, "bra preflop, vekt postflop, ha,ha,ha". Är ni så j-a bra själva?. Hur många som kommenterat spelar på samma nivå? Känner igen ett par namn men inte de flesta. Har inte sett mer än en film men där kör han en hel del CB, dock nästan alltid potsize, lite mycket i min smak men ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Kul att höra att alla tycker att han spelar så himla dåligt, "bra preflop, vekt postflop, ha,ha,ha". Är ni så j-a bra själva?. Hur många som kommenterat spelar på samma nivå? Känner igen ett par namn men inte de flesta. Har inte sett mer än en film men där kör han en hel del CB, dock nästan alltid potsize, lite mycket i min smak men ... En spelares Nivå (1/2, 2/4, 300/600) bestämmer inte hur bra han/hon är eller inte är. MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 En spelares Nivå (1/2, 2/4, 300/600) bestämmer inte hur bra han/hon är eller inte är. Håller helt med, men har fått uppfattningen att det är svårare att vinna på högre nivåer än låga nivåer. Dvs en förlorande spelare på högre nivå kan vara "bättre" än en vinnande spelare på låga nivåer. Sen kan man diskutera det kloka i att spela på en nivå man inte behärskar....Blev mest irriterad över alla "proffs" som klankade friskt på tuff_fish, när jag faktiskt mött ett par av dem och inte märkt att de spelar bättre.... Jag vet att jag gör samma fel som han ibland, men så spelar jag inte på hans nivå heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 En spelares Nivå (1/2, 2/4, 300/600) bestämmer inte hur bra han/hon är eller inte är. Håller helt med, men har fått uppfattningen att det är svårare att vinna på högre nivåer än låga nivåer. Dvs en förlorande spelare på högre nivå kan vara "bättre" än en vinnande spelare på låga nivåer. Sen kan man diskutera det kloka i att spela på en nivå man inte behärskar....Blev mest irriterad över alla "proffs" som klankade friskt på tuff_fish, när jag faktiskt mött ett par av dem och inte märkt att de spelar bättre.... Jag vet att jag gör samma fel som han ibland, men så spelar jag inte på hans nivå heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
variance_beta Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 Sjukt kul.. hur kan jag missat denna tråd så länge? Settet med treor som han sandbaggar hela vägen för att sedan förlora mot runner-runner flush.. priceless. Jag förstår verkligen inte hur han kan vara så tuff pre-flop men så jäkla feg post flop... han bettar ju inte ens flushdrag HU. Om han bara skulle våga betta lite mer postflop skulle han ju förmodligen vara bättre än 95% av de som kommenterat i den här tråden inkl mig själv, som är fruktansvärt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts