maxxxx Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 http://68.168.64.9/pokerhands/fri6-16c/fri6-16c_media/fri6-16c.wmv så sjukt kul, har hört att han gjort fler, nån som vet var dessa finns? Citera
asken Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Han tog bort dem från sin hemsida när alla på 2+2 började kolla på dem. Citera
asken Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Tydligen hostade någon annan dom då. Citera
aplsin Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Bara jag som tycker han spelar lite weak-tight postflop? Continuationbetar aldrig heller typ. Citera
MadMulken Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 han blev kanska så hånnad eller ? Citera
MadMulken Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 finns en till som också har kokat ihop såna här cpiga videos, Poker_Profesor777 http://groups.msn.com/pokernation Citera
Hjort Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 finns en till som också har kokat ihop såna här cpiga videos, Poker_Profesor777 http://groups.msn.com/pokernation Är det ett skämt eller är det något allvarligt fel på honom? "QQ på AJ5-flopp med en snubbe all-in, jag betar pott med och synar ett omslag all-in!" Citera
MadMulken Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 finns en till som också har kokat ihop såna här cpiga videos, Poker_Profesor777 http://groups.msn.com/pokernation Är det ett skämt eller är det något allvarligt fel på honom? "QQ på AJ5-flopp med en snubbe all-in, jag betar pott med och synar ett omslag all-in!" han är helt allvarlig kolla på HU videon den är verkligen ett skämt Citera
laban333 Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 asså hur spelar den där Hero egentligen? Limpar med t.ex. Q-7 UTG och höjer färgdrag o allt möjligt mysko...Tycker han borde gå ner i nivå lite...Sådant weak-spel ser man ju på microlimit... Citera
Blaabar Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Kolla 2+2s BBV del så hittar du massor av hans videos. utvecklat mitt spel som fan Citera
baller Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 inse att dom är jävligt roliga iaf tuff_fish, finns det någon video som han inte tiltar loss i Citera
Nerd_Buster Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Å herregud! kolla den här när han får straight flush utan att veta de, och sen kommer han på sej själv! http://68.168.64.9/pokerhands/sat5-27d/sat5-27d.html Citera
cAshville Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Är han allvarlig? Hans röst får det hela att verka så oseriöst. haha Citera
kfluffie Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Är han allvarlig? Hans röst får det hela att verka så oseriöst. haha Han låter bra roligt. Överviktig med dålig kondis och gammal rökare som flåsar i micken. Slänger ut sig ett par sköna kommentarer också: "Oh my God, he folded! Stop the Presses!" etc. etc. MVH //KF Citera
cAshville Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Haha avisst! märkte iofs senare att han var allvarlig Man får svårt för att kunna skilja på ironi och allvar efter min maratonsittning av Ett herrans liv under natten.. Såg något liknande för ett år sedan av någon engelsk kille. Han lirade på ladbrokes och mötte bla Nesta och barbiegirl1. Det råkar inte vara någon som sitter på länken till det eller till något nytt av denna killen? /henke Citera
nachoo Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Hahaha snubben kan ju inte bara frisk. Han sitter och garvar åt pokern och säger OBOY. Citera
kfluffie Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Hahaha snubben kan ju inte bara frisk. Han sitter och garvar åt pokern och säger OBOY. Man ska ha kul när man spelar Poker! Han verkar ha tokskoj! Sitter och pratar med sig själv och drar skämt för sig själv! MVH //KF Citera
nachoo Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Hahaha snubben kan ju inte bara frisk. Han sitter och garvar åt pokern och säger OBOY. Man ska ha kul när man spelar Poker! Han verkar ha tokskoj! Sitter och pratar med sig själv och drar skämt för sig själv! MVH //KF hahha bland de roligaste jag sett på länge. Gud damned , f***ing ****sucker Citera
Björn85 Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Hahahaha fyfan vad han tiltar när fi inte CBar på turn då han sitter med set, och sen blir han utdragen av runner runner flush på river hahahaha herregud! Är detta på riktigt? Citera
ampixo Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 hahaha alltså han klickar i check/fold från bigblind med A6? Det känns inte som att det här spelet hör hemma på ett någorlunda normalt 5/10-game:) Citera
Macroman Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Han kallade RilleG här på forumet för "calling station" vid ett tillfälle i filmen. Vid ett annat tillfälle drog Rilles AQ ut honom när han inte gjorde ett CB med KK på en relativt ofarlig bräda HU. A på turn varpå tuff-fish betalade av och svor så det osade ur högtalarna... Det hintades på 2+2 att tuff_fish var en bra spelare på 5-10. Kan det verkligen stämma? Citera
ampixo Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Han kallade RilleG här på forumet för "calling station" vid ett tillfälle i filmen. Vid ett annat tillfälle drog Rilles AQ ut honom när han inte gjorde ett CB med KK på en relativt ofarlig bräda HU. A på turn varpå tuff-fish betalade av och svor så det osade ur högtalarna... Det hintades på 2+2 att tuff_fish var en bra spelare på 5-10. Kan det verkligen stämma? Bra och bra, jag tror killen har någorlunda koll. Citera
Macroman Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Han kallade RilleG här på forumet för "calling station" vid ett tillfälle i filmen. Vid ett annat tillfälle drog Rilles AQ ut honom när han inte gjorde ett CB med KK på en relativt ofarlig bräda HU. A på turn varpå tuff-fish betalade av och svor så det osade ur högtalarna... Det hintades på 2+2 att tuff_fish var en bra spelare på 5-10. Kan det verkligen stämma? Bra och bra, jag tror killen har någorlunda koll. Ja, förmodligen men spelar han inte lite passivt postflop? Dessutom så gick han ju bara in med ett halvt inköp i en av filmerna men synade ändå höjningar med låga par etc. Fick mig att undra lite... Citera
Recommended Posts