Sanxion Postad 12 December , 2004 Rapport Postad 12 December , 2004 Så att man kan spela på en Pocket PC eller Symbian. Citera
Aliera Postad 13 December , 2004 Rapport Postad 13 December , 2004 Så att man kan spela på en Pocket PC eller Symbian. Ingen jag känner till. Tyvärr är pokersajterna extremt tiltade år windoze-hållet. De enda som är platformsoberoende (såvitt jag vet) är Betsson/PokerRoom; de har en java-klient som funkar bra på windows, linux och MacOS X. Jag vet inge hur java funkar på Pocket PC eller Symbian, men om det finns, så är det värt att prova. (Skärmstorleken kan vara ett problem dock.) Pacific har också en java-klient, men har lyckats med konststycket att göra den så att den bara fungerar under windows... Citera
Sanxion Postad 13 December , 2004 Författare Rapport Postad 13 December , 2004 Bara java klienter alltså? Ingen flash? Citera
IslandAce Postad 15 December , 2004 Rapport Postad 15 December , 2004 Skulle det vara möjligt? Flash är en för "ny" teknik för att jag ska vara riktigt inne i den, men finns det stöd för allt som skulle behövas (databasekopplingar, kryptering o.dyl)? Citera
Aliera Postad 15 December , 2004 Rapport Postad 15 December , 2004 Skulle det vara möjligt? Flash är en för "ny" teknik för att jag ska vara riktigt inne i den, men finns det stöd för allt som skulle behövas (databasekopplingar, kryptering o.dyl)? ShockWave Flash 7 verkar mer än kapabelt. http://www.betapet.com och Svenska Spels on-line-spel är exempel på rätt avancerade flash-klienter. Citera
Sanxion Postad 20 December , 2004 Författare Rapport Postad 20 December , 2004 Skulle det vara möjligt? Flash är en för "ny" teknik för att jag ska vara riktigt inne i den, men finns det stöd för allt som skulle behövas (databasekopplingar, kryptering o.dyl)? Garanterat! Det klarar allt. Citera
barcode Postad 17 Maj , 2005 Rapport Postad 17 Maj , 2005 Letar också efter en icke-download klient byggd i Flash. Alla tycks köra med Java när det gäller poker. Citera
Recommended Posts