Gå till innehåll

Unibet.com - Reload 100 %, max €100


bjorne1491910376

Recommended Posts

Du får en hundraprocentig bonus på upp till 100 euro också på din nästa insättning. Bonusen kommer in på ditt konto när du har uppnått 500 VIP-poäng.

 

 

OBSERVERA! Detta bonuserbjudandet gäller från fredag 30 juni kl 09.00!

 

När du gör din insättning på ditt pokerkonto använder du denna kod:

 

POKERMILJONEN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lång tid har man på sig att cleara? Inte för att det tar så speciellt länge. Men det kan ändå vara schysst att veta.. :P

 

31 augusti

 

 

Vart fick du denna info från? När jag mailade unibet om detta så var svaret att man hade fram till den 1/8 på sig... Skulle hellre se att det var just 31 aug istället då jag själv inte spelar så ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lång tid har man på sig att cleara? Inte för att det tar så speciellt länge. Men det kan ändå vara schysst att veta.. :P

 

31 augusti

 

 

Vart fick du denna info från? När jag mailade unibet om detta så var svaret att man hade fram till den 1/8 på sig... Skulle hellre se att det var just 31 aug istället då jag själv inte spelar så ofta.

 

Konstigt, för jag fick också denna info genom mejl till Unibet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lång tid har man på sig att cleara? Inte för att det tar så speciellt länge. Men det kan ändå vara schysst att veta.. :P

 

31 augusti

 

 

Vart fick du denna info från? När jag mailade unibet om detta så var svaret att man hade fram till den 1/8 på sig... Skulle hellre se att det var just 31 aug istället då jag själv inte spelar så ofta.

 

Konstigt, för jag fick också denna info genom mejl till Unibet.

 

Mailade Unibet igen och de bad om ursäkt att det givit mig fel information första gången. Det är 31/8 som gäller :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mhhhh fler än jag som fått detta bonuserbjudande _EN GÅNG TILL_ ?? :shock:

 

Jag har alltså redan clearat denna bonus en gång tidigare.

 

Unibet har ju så dumt att man ser inte på engång ifall koden är VALID utan dem drar ju pengarna först.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mhhhh fler än jag som fått detta bonuserbjudande _EN GÅNG TILL_ ?? :shock:

 

Jag har alltså redan clearat denna bonus en gång tidigare.

 

Unibet har ju så dumt att man ser inte på engång ifall koden är VALID utan dem drar ju pengarna först.

 

Jag fick också detta erbjudande igen, men kunde snabbt konstatera att det endast gäller EN gång.

 

På Unibets hemsida står följande: "Notera att du bara kan använda koden en gång och har du redan använt den kan du inte använda den igen..."

 

Frågan är om man kan ta €30 bonusen efter att man tagit €100 bonusen?

30 EURO-BONUSEN

 

Så här fungerar 30 eurobonusen:

 

Spela ihop 150 VIP-poäng och vi ger dig 100 procent i bonus på upp till 30 euro!

 

Hur börjar du? Det är bara att ange bonuskoden nedan när du gör din nästa insättning, på upp till 30 euro. När du har spelat ihop 150 VIP-poäng kommer din bonus in automatiskt på ditt konto.

 

Din bonuskod för 30 euro är:

 

HEARTS1

 

Någon som kört båda?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...