Gå till innehåll

Turneringar med bra övervärde!


APC

Recommended Posts

Hej,

Vore det inte bra med en tråd där man kan tipsa om turneringar med bra övervärde?

 

Nu menar jag itne en freeroll på $1000 eller liknande utan tex:

 

*turneringar med en garanterad/added prispott som verkar få bra värde (få anmälda i förhållande till pris)

 

*freerolls med stooooor prispott tex Partys skandinaviska $25000

 

*turneringar med andra priser tex Martinspoker WSOP-sattelit i slutet av varje månad.

 

Vad tror ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det beror väl på hur mycket övervärde? Tipsar nån 10 min innan en turnering tvivlar jag på att 1500 pfare kommer rusa och spela. Det är väl mer för att vara bussig.

 

Martinspoker har fortfarande bra värde vad jag förstår och Partys freeroll var ju kul att bli tipsad om. Dessa vet väl ganska många om?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det beror väl på hur mycket övervärde? Tipsar nån 10 min innan en turnering tvivlar jag på att 1500 pfare kommer rusa och spela. Det är väl mer för att vara bussig.

 

Martinspoker har fortfarande bra värde vad jag förstår och Partys freeroll var ju kul att bli tipsad om. Dessa vet väl ganska många om?

 

martinspokers kvaltävling till WSOP nu på söndag har haft 130%, 130% och 98% de senaste tre månaderna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just som Nickefik gjorde.

 

Jag tror som sagt inteövervärdet blir tokmycket sämre om någon 10 min innan turneringen skriver här "Det är en $50+5 turnering på blablapoker med $50k garanterat, just nu bara 400 anmälda"

Kanske ökar med 10 st men det spelar väl inte så jättestor roll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det beror väl på hur mycket övervärde? Tipsar nån 10 min innan en turnering tvivlar jag på att 1500 pfare kommer rusa och spela. Det är väl mer för att vara bussig.

 

Martinspoker har fortfarande bra värde vad jag förstår och Partys freeroll var ju kul att bli tipsad om. Dessa vet väl ganska många om?

 

martinspokers kvaltävling till WSOP nu på söndag har haft 130%, 130% och 98% de senaste tre månaderna...

Detta fast det varit allmänt kännt här på forumet! Visserligen är det en stor buy-in men ändå jäklig bra värde.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Vad sägs om Sportingbets onsdagsturneringar för oss PF:are?

Tyvärr är det inte så många med, men att få 100% extra på det man vinner, samt $100 extra ifall man placerar sig ITM två gånger på en månad, är ju inte så dumt.

 

HALLÅ!

 

Här är ju en turnering med enormt övervärde! Om bara fler kunde vara med!

 

Så länge som det är få med så får man inget extra för att man placerar sig ITM flera gånger, men däremot så får man dubbla prispengarna fortfarande. Det är väl övervärde om något?

 

Se till att vara med nu på onsdag, så jag kan vinna mer.... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...