bjornufknu Postad 30 November , 2004 Rapport Postad 30 November , 2004 Samma här, igår kom det. Utan att kontakta dem kanske jag ska tillägga. Fast mitt tvåmanstält är bara ett halvmanstält... /Björn Citera
SantaClawzz Postad 30 November , 2004 Rapport Postad 30 November , 2004 Om det är fler som väntar på paket eller liknande så får jag alltid vänta längst. Vad är det för fel på mig? Är det för att jag har glasögon? Citera
Finger Postad 1 December , 2004 Rapport Postad 1 December , 2004 Mitt paket kom igår MEN var adresserat till mitt nick istället för mitt namn så min sambo skickade tillbaka det med brevbäraren... Citera
Henkeman Postad 1 December , 2004 Rapport Postad 1 December , 2004 ajdå, det var inte bra fingerfox... jag har inte fått mitt paket än Citera
airhead Postad 2 December , 2004 Rapport Postad 2 December , 2004 Jag har inte heller fått mitt paket. Har varit kontakt med PokerNow flera gånger och dom säger att 26 böcker kom tillbaka till dom men nu återigen är skickade. Dock svarar de aldrig direkt på frågan om de skickat till just mig. Det som gör mig orolig är att jag aldrig fick ett bekräftelsemail på mailet jag skickade till dom. Var det så för alla andra? Att ni bara skickade iväg ett mail med boken ni ville ha och er adress och aldrig fick ett e-mail tillbaka? Citera
bjornufknu Postad 2 December , 2004 Rapport Postad 2 December , 2004 Jag skickade bara ett enda email till dem utan att få något mail tillbaka. Fick boken utan problem för ett par dagar sedan, så paketet kommer säkert till er alla soon! / Björn Citera
SantaClawzz Postad 2 December , 2004 Rapport Postad 2 December , 2004 Äntligen, nu kom mitt paket oxå. Det blir till och hämta imorgon. Citera
Ekenstar Postad 6 December , 2004 Rapport Postad 6 December , 2004 Har inte heller fått min bok ännu Citera
Johan Axelsson Postad 6 December , 2004 Rapport Postad 6 December , 2004 Samma här, ingen bok än. Skiver nytt mail idag. Citera
Hattricker Postad 6 December , 2004 Rapport Postad 6 December , 2004 Samma här, ingen bok än. Skiver nytt mail idag. Jag fick min bok idag, har inte mailat dem mer än när jag valde bok och så. Så vänta ett par dagar till, så kommer du säkert hinna få den. Citera
Johan Axelsson Postad 6 December , 2004 Rapport Postad 6 December , 2004 Jag fick visst min bok idag visade det sig nu Flickvännen hade tömt brevlådan tidigare och lagt innehållet lite undangömt. Internet Texas Hold'em + ytterst smaklös Tshirt + penna. Bara deluxe. Citera
Svinto Postad 6 December , 2004 Rapport Postad 6 December , 2004 Jag kan trösta er som inte har fått någon bok ännu med att jag idag fick min andra. Jag skickade visst in min adress två gånger. Synd att jag inte fick dubbla $-bonusar också. Citera
eroz Postad 6 December , 2004 Rapport Postad 6 December , 2004 Jag kan trösta er som inte har fått någon bok ännu med att jag idag fick min andra. Jag skickade visst in min adress två gånger. Synd att jag inte fick dubbla $-bonusar också. Hade jag inte bott så långt ifrån dig hade jag fan våldgästat dig och snott den ena. Nej, jag har inte fått min bok. Citera
Rubicon Postad 7 December , 2004 Rapport Postad 7 December , 2004 Hehe... idag fick jag min bok och tröja... Poststämplat 2004.11.05 i Kanada Paket har varit med om en del! Bl a sitter det en tejp ifrån Posten där det står "Ditt brev har tyvärr blivit skadat under posthanteringen. Vi ber om ursäkt..." I brevet fanns en penna, en bok och en XL t-shirt som var alldeles hårig! ja.. fan vet vad de har gjort på min t-shirt... jag räknar till minst 20 feta svarta hårstrån av varierande storlek.. isch! nästan så man får skicka den på kemtvätt! Citera
Ekenstar Postad 9 December , 2004 Rapport Postad 9 December , 2004 Fick bok, penna och t-shirt idag Poststämplat i Kanada den 2/11. OK t-shirt för att vara gratis Citera
Henkeman Postad 14 December , 2004 Rapport Postad 14 December , 2004 Mailade igår och fick svaret att mitt paket var skickat för över en månad sen, idag var det dock bara räkningar i brevlådan som vanligt... var är mitt paket? Adressen var verifierad och allt... aja.. NÅN dag dyker det väl upp... är det någon annan som fortfarande väntar på paketet eller har alla utom jag fått det? Citera
piggeh Postad 14 December , 2004 Rapport Postad 14 December , 2004 Min bok ligger och väntar på mig på posten nu verkar det som. Ska hämta ut den ikväll. Citera
Papa Kubo Postad 14 December , 2004 Rapport Postad 14 December , 2004 Jag har inte fått det - tack och lov bryr jag mig inte. Däremot är jag lite ledsen över att Galago ännu inte skickat 'Om kriget kommer' av Sveriges mest genialiska serietecknare, Lars Sjunnesson (ni vet, mannen bakom Åke Jävel). Citera
Henkeman Postad 15 December , 2004 Rapport Postad 15 December , 2004 sådär, då fick man ett stycke bok och ett tält i brevlådan då perfekt såhär två dar innan tenta... Citera
eroz Postad 16 December , 2004 Rapport Postad 16 December , 2004 Cool, idag 16/12 fick jag mina grejer också. Jag som nästan tappat hoppet. Citera
Recommended Posts