Gå till innehåll

PokerNow.com - har du fått din bok?


Sisko

Recommended Posts

Skickar de böckerna fraktfritt till Sverige?

 

Jag mailade adressen som var listad på boksidan när jag uppfyllt kravet på 500 händer och det enda de bad om var att jag svarade med min adress. I mitt svar till dem frågade jag om den extra $100-bonusen för 1000 rakade händer och den skulle jag få inom 48h. De sa ingenting om frakt för boken så det lär vara fraktfritt även till Sverige med andra ord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Kan säga att jag räknade ihop att jag hade över 3000 händer i min hand history. Vilket borde vara att jag har varit med i mer 1000 händer(right) och därför rakade... Mailade i måndags men inte fått något svar. Lite synd tycker jag.

 

Har heller inte fått bok/t-shirt eller något annat som det har talats om. dom första $100 har jag fått dock.

EDIT: Avklarat. Nu saknas bara boken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ingen bok och har aldrig hört om någon tröja.

 

Hur var det med allt. Det snackas om DVD/bok/tröja/(extra cash?har jag för mig). Men vilka får sådana saker? Vad ska man ha gjort.

 

Boken: För boken skulle man ha mailat dom innan man började 500 händer och man skulle få ett mail när dom såg att man va klar. JAg har mailat extra och frågat efter boken och mailat adressen igen för några böcker hade kommit bort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

för 2 veckor sen fick jag ett mail ang. boken...den jag valt var slut och jag fick ranka 3 böcker jag ville ha från en lista på böcker de hade som man kunde välja... så de är kanske bara lite sena med utskickningarna...det verkar iaf ha gått åt många fler böcker än de räknat med..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick skicka ett mail för att få min andra $100-bonus, men när jag påpekade att jag väntade på den så fick jag den på en gång.

 

Lite dumt att man inte kan se nånstans på sidan hur många rakeade händer man har, men men.

 

T-Shirten missade jag, men jag väntar fortfarande på boken. Valde också Hilgers bok.

 

Boken och t-shirten var väl grejer som man bara skulle säga till om? Vad fanns det mer för saker de lockade med?

 

Jag är iaf nöjd med $200 och ITH (när den nu kommer) som bonus :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är egentligen oxå nöjd med bonusen, och jag behöver nog egentligen inte boken. Har redan SSH och ToP som täcker limit bra tycker jag, men det är ju alltid kul att läsa så...

 

Boken och tshirten var samma deal förresten, så om du valde en bok kommer du få en tshirt oxå. Lustigt nog fick man inte välja storlek på tshirten. Folk på BW har fått allt mellan XXL och M har jag förstått. Kul att få en (amerikansk dessutom) XXL :P

 

Jaja, jag mailade Jane igår och fick svar fem minuter senare att hon vidarebefodrade brevet till nån person som gjort själva utskicken. Time will tell.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick svar från dom nu:

 

I am very sorry for the delay Johan, but the post office made an error on 26 books that were sent to Sweden. They sent them back asking for more postage and had to be re sent on Nov 7th. The post office weighed these books wrong when they initially charged us. This is very unfortunate but I hope you understand these situations are out of our control. I hope you receive your book soon but if you do not get your book within another week or two, please email me back.

Once again very sorry.

 

Regards,

Glen

 

Pokernow Support

 

Så jag antar att den borde dyka upp ganska snart iaf då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick svar från dom nu:

 

I am very sorry for the delay Johan, but the post office made an error on 26 books that were sent to Sweden. They sent them back asking for more postage and had to be re sent on Nov 7th. The post office weighed these books wrong when they initially charged us. This is very unfortunate but I hope you understand these situations are out of our control. I hope you receive your book soon but if you do not get your book within another week or two, please email me back.

Once again very sorry.

 

Regards,

Glen

 

Pokernow Support

 

Så jag antar att den borde dyka upp ganska snart iaf då.

 

 

 

 

Jag fick samma svar för 1-2 veckor sedan, kanske ska ta och klaga lite jag också. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som fått det vi blivit lovad - har ni mailat PN och tjatat på dem eller? Jag har nämligen inte mailat och frågat någonting... Kanske borde göra det?

 

:shock:

/

Björn

 

 

Jag har ringt och tjatat men fortfarande inte fått något. *hoppas att det ligger i brevlådan när jag kommer hem*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...