jaha Postad 27 Juni , 2006 Rapport Postad 27 Juni , 2006 någon som har lust att spela HU-SNG med mig på Prima och sen mailar vi våra HHs till varandra så vi kan se hur den andra spelat. kan inte det vara väldigt utvecklande? Citera
jaha Postad 27 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 27 Juni , 2006 Hjort är bara mycket snack och lite hockey. vill helst möta någon som är duktig så jag kan utvecklas. Citera
Jennez Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Hjort är bara mycket snack och lite hockey. vill helst möta någon som är duktig så jag kan utvecklas. HAHAHAHAHA Tidernas diss!!! *satter traden pa bevakning* Citera
kfluffie Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Hjort är bara mycket snack och lite hockey. vill helst möta någon som är duktig så jag kan utvecklas. Årets Kommentar!! Kan inte ni boka någon tid så kan PF Raila er? MVH //KF Citera
baller Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Antar att det är nl du snackar om? och vilket inköp hade du tänkt dig? Citera
Recommended Posts