Largo-Sama Postad 27 Juni , 2006 Rapport Postad 27 Juni , 2006 Hej På mitt visakort står det 07/06. Betyder det att kortet slutar gälla 1 juli, eller efter 31 juli? Har egentligen inte tid att gå till banken denna veckan så jag slipper helst Citera
hajen Postad 27 Juni , 2006 Rapport Postad 27 Juni , 2006 bortagen läste lite dåligt. måste du verkligen gå till banken. Slå en signal, jag fick ett nytt per post av FSB alternativt som nedanstående skriver. Citera
Andrew_W Postad 27 Juni , 2006 Rapport Postad 27 Juni , 2006 Du får väl automatiskt ett nytt kort med posten? Citera
zasabi Postad 27 Juni , 2006 Rapport Postad 27 Juni , 2006 Hade samma datum på mitt kort och jag fick ett nytt i brevlådan idag! Citera
Largo-Sama Postad 27 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 27 Juni , 2006 Så man får ett nytt med posten utan att ens behöva be om det? Tack för alla svar! Citera
minucci Postad 27 Juni , 2006 Rapport Postad 27 Juni , 2006 Hur lyckas man behålla ett visa så länge att det går ut? 2-3 kort om året ligger min förbrukning på. Citera
Largo-Sama Postad 27 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 27 Juni , 2006 Hur lyckas man behålla ett visa så länge att det går ut? 2-3 kort om året ligger min förbrukning på. Vad lyckas du göra med dem då? En bit av mitt kort råkade gå av förrförra veckan i en ganska pinsam incident . En bit av magnetremsan försvann, men kortet funkar fortfarande i bankomaten i alla fall Citera
minucci Postad 27 Juni , 2006 Rapport Postad 27 Juni , 2006 Hur lyckas man behålla ett visa så länge att det går ut? 2-3 kort om året ligger min förbrukning på. Vad lyckas du göra med dem då? En bit av mitt kort råkade gå av förrförra veckan i en ganska pinsam incident . En bit av magnetremsan försvann, men kortet funkar fortfarande i bankomaten i alla fall Har du sagt A får du säga B.. var skulle du dra kortet någonstans? Citera
Recommended Posts