Superfunk- Postad 10 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 10 Augusti , 2006 beachalban vette fan asså, då hade jag foldat handen Citera
beachalban Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 beachalban vette fan asså, då hade jag foldat handen Tycker nästan det e värre än ditt spel. I alla fall om han slowspelar eftersom det är att ta en medveten risk och då kan man banne mig inte komma och klaga efteråt. Citera
Superfunk- Postad 14 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Nu börjar liret igen efter en liten paus. Då jag vart borta har jag hunnit med och blivit drogad på en nattklubb och tagen av civilpoliser då dem trodde jag hade marujana på mig. Gäller att inte gula nu då många verkar vilja se mig gul! lycka till vi hörs Citera
tamtaram Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Nu börjar liret igen efter en liten paus. Då jag vart borta har jag hunnit med och blivit drogad på en nattklubb och tagen av civilpoliser då dem trodde jag hade marujana på mig. Gäller att inte gula nu då många verkar vilja se mig gul! lycka till vi hörs Sven Nylander? Citera
Superfunk- Postad 14 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2006 vette fan vad som hände, idag har jag backat som en get men hoppas det vänder under nattgrinden. wish me good luck! Citera
John L Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 vette fan vad som hände, idag har jag backat som en get men hoppas det vänder under nattgrinden. wish me good luck! Hoppas det vänder. Bara lira på... Citera
Superfunk- Postad 15 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Såklart vände det efter många timmars spelande och var som mest 2,2k€ back vände det och jag ligger just nu + 1k€ Tror det är svårt att hitta ett minustecken när man lyssnar på den underbara Fuck me I am Famous mixen. Lägesrapport innan sovdags hörs! Citera
Relativitet Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Jag, vilket är ganska uppenbart Nej men jag snackade med en polare som hade en gammal klasskompis som verkar väldigt lik dig i din egen beskrivning.. Citera
Superfunk- Postad 15 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Cripp? känner jag dig? Citera
Relativitet Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 nej troligen inte. Du påminde om nån bara lirar du pingis ? Nice klonk mot Djens btw =) Citera
Superfunk- Postad 15 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2006 pingis lite halvt, orkar inte satsa längre. lär väll spela lite i div 1 nästa år tror jag Jennys bf? Citera
Relativitet Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 jag har snackat lite med Bladh bara Skulle bara kika om du var den jag trodde att du var =) Citera
Superfunk- Postad 15 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Okok, jo det är jag nog! Hur är livet i köping då? Citera
Relativitet Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Okok, jo det är jag nog! Hur är livet i köping då? Vilket liv ? Hörde att du var med dem på Bajen - Öis Citera
Superfunk- Postad 15 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Haha japp, Jävla skit match asså monsterrigg på den. om vi ska snacka mer ta det i PM, så inte min dagbok blir nån chattbok Citera
Superfunk- Postad 15 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Grinder HU i 2timmar mot samma jävla fiskkuk, han reloadar och reloadar är väll som max 3k upp på 3-6 Hu, han vinner några potter och dubblar sen med top set vs nästhögsta. drar från bordet med 300€ + Citera
Ruterkung Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Är du Emil H från segeltorp? isåfall har jag mött dig... På tal om bordtennis alltså Citera
Superfunk- Postad 15 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Är du Emil H från segeltorp? isåfall har jag mött dig... På tal om bordtennis alltså Haha vafan är detta, jo det är jag vem är du? Ska in och mosa lite nu på borden! Citera
Ruterkung Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Är du Emil H från segeltorp? isåfall har jag mött dig... På tal om bordtennis alltså Haha vafan är detta, jo det är jag vem är du? Ska in och mosa lite nu på borden! Random fisk bara. Anders J heter jag, spelade i Ljungby BTK. Vi möttes i borås och enköping tror jag. Är det några andra i Sverigetoppen som lirar highstakes poker nu? Lirar du i Ängby nu förresten? Citera
Lunibet Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Segeltorp btks pokersyndikat har fostrat denna parvel mycket väl Citera
Superfunk- Postad 19 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Hehe, väll uppfostrad! Ska försöka lira lite mer turneringar nu blir väll mest €75 turren på b2b och så ska jag lira $215 på Stars någon som vet några andra turrar som kan vara av intresse? Citera
Recommended Posts