TomEriksson Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 http://www.rabiatmotor.com/forum/viewtopic.php?t=105 Citera
Mjukis Postad 25 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Titt så mkt tomtar, ända från Lenhova. Kolla bara här: UTSTÄLLNING 01. Jonny Aldén, Västervik, Volvo 244 Turbo 03. Henrik Ryberg, Västervik, Bmw 325i Inga välputsade objekt, eller? Vem får bucklan? Tycker själv att Jonny ska ha den då Henke redan har ett antal bucklor.... på bilen. Får väl smita ut dit jag oxå dårå, om det inte regnar. Citera
some1blue Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Öhum.. tomtar, är det bara en femhunka turre helt plötsligt? Citera
Mjukis Postad 25 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 25 Augusti , 2006 japp.. står klart och tydligt på deras hemsida där du anmält dig Backa inte ut nu... Citera
some1blue Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 men va faaan va du lurs för o få nöjet o spela med mig mjukis... när startar den då? ge ma lite info, startmarker o allt skit.. känns ju sådär att åka dit för en femhunka... Citera
baros_milan Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 du åker ju inte dit för en femhunka.... du åker ju dit för o ta hem en 10000-12000 tusen:) bling bling Citera
some1blue Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 sant.. men hade ju tänkt att de skulle bli ca 33000 istället för 10000... stoor skillnad för en kille som mig... Citera
Mjukis Postad 25 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Är du fattig Danne? Citera
Mjukis Postad 25 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 25 Augusti , 2006 men va faaan va du lurs för o få nöjet o spela med mig mjukis... när startar den då? ge ma lite info, startmarker o allt skit.. känns ju sådär att åka dit för en femhunka... http://www.rockets.se Pratade med dom förut, 40+ deltagare har dom nu... mkt bra. Citera
Mjukis Postad 10 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Lördagen den 28/10 anordnar Rockets turnering, inköp 550, runt $200 added pricepool, troligtvis en plats i online SM till vinnaren, inte klart ännu. (Dom har nordic som sponsor) Jag åker... ngn mer? Går att anmäla sig på deras hemsida... http://www.rockets.se Citera
Ariados Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Möjligt att jag är på om de blir lite cashgame på de hela Citera
jerma Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Ja e me te 99,99% , de e ekonomin som styr et lite å tanten wätt så mycke . Men som det ser ut nu ( ho släpper iväg ma säger ho ida) så e ja me. Måste en va medlem i klubba där för å få spele? Å i sånafall, ska ja anmäle ma på hemsida å betale medlemsavgifta te dom när ja kommer dit? Citera
Mjukis Postad 19 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Ja e me te 99,99% , de e ekonomin som styr et lite å tanten wätt så mycke . Men som det ser ut nu ( ho släpper iväg ma säger ho ida) så e ja me. Måste en va medlem i klubba där för å få spele? Å i sånafall, ska ja anmäle ma på hemsida å betale medlemsavgifta te dom när ja kommer dit? Bonnjävel... Ja det är bara att regga sig på deras hemsida, finns ngt fält där det står ngt om vem som tipsat eller liknande, skriv Westbaypoker eller Mjukis, så ere nog inga probs. Medlemsavgift betalas på plats... Citera
Nemomen Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Hej pokergrannar! Turneringen den 28 oktober är kryddad med ett inköp till Online Poker-SM på NordicBet i december, värde $320. Det tycktes vara oklarheter om det? Vi kommer att köra flera av dessa turneringar innan december då SM går av stapeln då vi har 3 platser att dela ut. För utom dessa extra priser så kommer vi även under vintern att ha extra pengar i vissa turneringar samt 3 pokerresor till Tallinn. Mer om detta finns att läsa om på http://www.rockets.se, så se till att hålla ögonen öppna. För utom dessa turneringar så har vi våra vanliga 200 turneringar varje fredag, men de kanske inte är värda att åka så långt för. Vi brukar dock ha bra cashgames där vi numera har dealers på alla cashgamebord. Så de kanske kan vara värda att komma till? Nivåerna brukar ligga på 5/10, men högre bord går att ordna om det önskas. Välkomna! Citera
some1blue Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Mjukis... är sugen på att åka med.. vilka åker?? Hur? Vore bra med en plats över så hänger jag nog med.. har bara lite att ordna med först iså fall men de bör ordna sig... Citera
Mjukis Postad 27 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Vi är 5 pers = överfull Toyota, finns det en bil till så gör det ju inget... speciellt om nu king kong ska med Citera
Recommended Posts