Sisko Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Också rent skitsnack.En världsklassspelare får svårt att vinna mer än 60-65% av matcherna tom mot intermediates, i längre matcher alltså. Snacka om feluppfattning. Jag skulle vilja se dig vinna 40-35% mot Neil Kazaross. Eller ens 20%. Citera
Klyka Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Gdaily: Du är stockholmsbaserad, va? Är du en av dem som då oc då kommer upp till Uppsala o spelar på Williams pub? Isf kanske vi ses nån gång, ska dit för första gången på torsdag o låta mig piskas av veteranerna. Citera
Goose_strike Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Jag har spelat BG i ca 1 ar live med nagra polare, men kanner att jag inte utvacklas. nagra tipps om bocker jag kan lasa? Citera
DaHustler Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 BG om pengar finns på http://www.gamarena.com, där kan man även välja motståndare Citera
Recommended Posts