Gå till innehåll

PRG: Allt om GameTime Plus!


AA

Recommended Posts

Är statsen som visas mitt på bordet ett snitt på spelarna eller är det hur det har spelats på det bordet t.ex. de senaste 10 minuterna ? ( Jag syftar på t.ex. bb/100, pfr osv. ) Om bb/100 är negativt, betyder det då att jag spelar mot förlorande spelare ? ( Spelare som iallafall är förlorande under de händer jag har spelat mot dom hittils ) Om så är fallet, spelar det stor roll för er när ni väljer bord att spela på eller spelar t.ex. vpip och pfr% större roll ?

 

Det blev långt och tjorvigt, men jag är tacksam för alla försök till svar ;-)

 

Jag brukar köra VPIP, PFR% och hur ofta dom vinner vid showdown. bb/100 kan vara sjukt missvisande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 128
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag brukar köra VPIP, PFR% och hur ofta dom vinner vid showdown. bb/100 kan vara sjukt missvisande.

 

om man vet att man inte ska ta BB/100 siffran på allvar för spelare med för få händer är den bra. Den ger en bra bild över olika grinders, om de e marginellt plussande, stora vinnare eller rentav förlorare. För fiskar e ju VP$IP/PFR de enda som behövs egentligen, och de som e mest fiskiga har så tydliga mönster efter 50 händer att de e sukt :D 85/0 över 55 händer säger ju allt lixom.. känns som de nte kommer ändra spelstil över kommande händer hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Jag kör pokertracker med GT+ på Party Poker. Har en Asus Lamborghini med Windows Vista som jag kör det på. Allt funkade bra första månaden, men nu har det börjat hänga sig då jag tar upp GT+ på mer än 2 av de bord jag spelar. Går jag ut ur GT+ så normaliserar det sig direkt. Är detta pga PT eller GT+? Har ca 90k händer eller nåt i databasen så den är ju inte superstor. Tacksam för hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Hej!

 

Tänkte prova att använda GT+ på iPoker men får det dessvärre inte att fungera. När jag ska välja databas hittar den bara "My first Poker Tracker Database", vilket inte är den jag vill använda mig av. Går det att skifta databas på något sätt?

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag försöker använda GT+ till Svenska Spel.

 

Jag har HHConverter och allt hoppar in i PT som det ska. Dock får jag inte upp några stats på borden. När jag klickar på "Add tracker" så får jag konstiga felmeddelanden som tyder på att den inte får kontakt med PstgreSQL-databasen, men jag erbjuds ingen möjlighet att själv lägga in användaruppgifter och liknande.

 

Nån som upplevt nåt liknande och löst problemet?

 

Jag fick samma problem, såg ingen som svarat på den här tidigare så lägger in hur det löste sig för mig.

Jag drog hem GT+ från den här sidan istället så funkade det http://www.pokerit.biz/product1.php

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

får inte GT+ till att fungera efter att jag installerade om PT.

När jag tar add får ju upp mina gamla databaser verkar de som, dock heter databasen jag har nu likadant. när jag sedan ska ta screen name får jag inte upp något annat än [--Split--](PP).

har försökt att installera om och laddat ner senaste verisonen.

 

Nån som kan hjälpa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

får inte GT+ till att fungera efter att jag installerade om PT.

När jag tar add får ju upp mina gamla databaser verkar de som, dock heter databasen jag har nu likadant. när jag sedan ska ta screen name får jag inte upp något annat än [--Split--](PP).

har försökt att installera om och laddat ner senaste verisonen.

 

Nån som kan hjälpa?

 

Använder du PT 2 eller PT 3?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

får inte GT+ till att fungera efter att jag installerade om PT.

När jag tar add får ju upp mina gamla databaser verkar de som, dock heter databasen jag har nu likadant. när jag sedan ska ta screen name får jag inte upp något annat än [--Split--](PP).

har försökt att installera om och laddat ner senaste verisonen.

 

Nån som kan hjälpa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Hejsan!

 

Kör med HH convertern och PT +game time men , verkar inte som att game time visar rätt stats överhuve taget vid bordena?

 

typ vissa jag spelat flera tusen händer mot enligt PT så har jag bara spelat kanske 38 händer mot enligt Statsen från game time på bordena..

 

Verkar som den inte använder sig av informationen i min Data bas?

hur väljer jag att den ska ta med den med i så fall:S fast har ju gjort det, valde den enda databasen jag har I PT där händerna aoutoconverteras till också..

 

Please hjälp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...