Gå till innehåll

PRG: Allt om GameTime Plus!


AA

Recommended Posts

  • Svars 128
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
bara jag som har problem med att gametime blinkar så förb. på b2b, har väl nått me javaclienten å göra, nån som löst problemet?

Nej, det är bara att härda ut. På gt+ eget forum snackade han som gjort programmet om att skriva om det utan "layered windows" eller något. Men det var i april... Du kanske kan skapa konto där och tjata. :)

 

http://www.pokerdominion.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bara jag som har problem med att gametime blinkar så förb. på b2b, har väl nått me javaclienten å göra, nån som löst problemet?

Nej, det är bara att härda ut. På gt+ eget forum snackade han som gjort programmet om att skriva om det utan "layered windows" eller något. Men det var i april... Du kanske kan skapa konto där och tjata. :)

 

http://www.pokerdominion.com/

 

jo ja läste de ja med.. men crap, får ju ont i huvve :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Har börjat använda det här programmet nu, men har en fråga. När jag väljer ett 6-max bord på stars blir namnen helt huller om buller. Alltså, statsen från PT ligger inte vid namnet så det är i princip omöjligt att använda.

 

I full ring fungerar det dock perfekt. Någon som vet hur man kan lösa detta? Tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det någon vänlig själ som kan förlara väldigt basic för mig hur det här programmet fungerar. Jag har installerat det. Men sen. Finns ju bara + tecknet att trycka på. Ska programmet nu hitta ett bord jag spelar på? Eller ska jag välja mitt nick i listan? Hursomhellst händer det inget...

 

Ser bara en massa frågeställningar i forumlänken ni lagt in. Finns det ingen manual eller några screen-shot bilder så man ser hur det är tänkt att se ut?

 

/n00b

 

Tillägg: jag testade för B2B sidor. Det funkade inte. Gjorde ett test med Empire och det fungerade så nu fattar jag principen. Men fortfarande får jag det inte att fungera för B2B. Tips någon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
bara jag som har problem med att gametime blinkar så förb. på b2b, har väl nått me javaclienten å göra, nån som löst problemet?

Jag vet inte om det är någor revolutionerande som jag har kommit på, men för mig fungerar det att ändra upplösningen på skärmen.

Om jag ändrar från 1024 x 768 till 1600 x 1200 så slutar det att blinka.

Det konstiga är att jag sedan kan ändra tillbaka till 1024 x 768 utan att blinkandet kommer tillbaka.

 

Någon annan som vill testa så får vi se om det funkar för fler?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Nu vet inte jag om jag kommer ihåg rätt men tror inte GT+ stödjer turneringspel så det är inte konstigt om det inte funkar.

 

fö verkar det som om GT+s hemsida lagts ner, möjligt att hela programmet lagts i malpåse, lass upp som opensource men hände aldrig något med det så det är väl dagt att säg adjö...

 

Fördelen med programmet är att det var sajt oberoende och funka så länge pt kunde läsa händerna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Nedanstående lösning fungerar för mig också. Har även läst någonannanstans att detta fungerar för många för att få bort blinkandet.

 

bara jag som har problem med att gametime blinkar så förb. på b2b, har väl nått me javaclienten å göra, nån som löst problemet?

Jag vet inte om det är någor revolutionerande som jag har kommit på, men för mig fungerar det att ändra upplösningen på skärmen.

Om jag ändrar från 1024 x 768 till 1600 x 1200 så slutar det att blinka.

Det konstiga är att jag sedan kan ändra tillbaka till 1024 x 768 utan att blinkandet kommer tillbaka.

 

Någon annan som vill testa så får vi se om det funkar för fler?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...