Krilla Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 enda gången man kan tänka per timme och räkna ihop alla borden är för att räkna ut din "lön" Sorry. Trodde det var det trådskaparen menade när han undrade hur många bb/timme man kunde snitta. Tja, i så fall snittar jag 48bb/timme på NLT 1/2kr på SS Grattis. Det är så jag räknar, fast jag räknar $/kr/timme inte bb/timme. Tja, som du kanske räknat ut då är jag altså på 96kr/timme Nu är jag inte med riktigt, är det någon slags ironi eller bara skryt. Är det skryt så funkar nog inte 96:-/timme på det här forumet. Är det ironi så är jag nog för dum att förstå. Är det ett rent glädjeinlägg så säger jag en en gång grattis Citera
Hjort Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 A geologist, a physicist, and an economist are marooned on a desert island with nothing to eat. A can of soup washes ashore. They ponder how to open it. The geologist says, "Let’s smash it open with a rock." The physicist says, "Let’s heat it up and blow it open." The economist says, "No, no. You guys will lose most of the soup. Let’s just assume a can opener." Essäfråga Hur relaterar ovantstående skämt till diskussionen i den här tråden? (1p) Citera
ZizziRoger Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 enda gången man kan tänka per timme och räkna ihop alla borden är för att räkna ut din "lön" Sorry. Trodde det var det trådskaparen menade när han undrade hur många bb/timme man kunde snitta. Tja, i så fall snittar jag 48bb/timme på NLT 1/2kr på SS Grattis. Det är så jag räknar, fast jag räknar $/kr/timme inte bb/timme. Tja, som du kanske räknat ut då är jag altså på 96kr/timme Nu är jag inte med riktigt, är det någon slags ironi eller bara skryt. Är det skryt så funkar nog inte 96:-/timme på det här forumet. Är det ironi så är jag nog för dum att förstå. Är det ett rent glädjeinlägg så säger jag en en gång grattis Hehe, de är faktiskt lite skämt! Du fortsätter rätta mig på mina inlägg så jag får ju skriva rätt det... Men vi ska nog lägga ner de där nu och låta andra svara på vad dom altså tjänar i vilken valuta dom nu vill /timme Citera
Recommended Posts