fannys Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Kejan och "kärringen" önskar er välkomna till Dagsbo Open. När: Lördagen den 5 augusti kl 14.00 Var: Hemma hos oss i Dagsbo (Gunnebo) Turnerings inköp 500kr, 10 000 startmarker, Blinds startar på 25-50 och ökar var 20e minut, hela inköpet går till prispotten. Cashgamebord öppnas efter hand. Nivåer efter intresse. Vi bjuder på: Tacobuffe, tilltugg och MASSA ÖL! Turneringen hålls utomhus med klubbens pokerbord, så vi hoppas på fint väder vi hoppas även på stort intresse och att så många som möjligt kommer för en hel kväll hos oss. Vi vill gärna att ni anmäler ert intresse så att vi vet hur mkt mat och dryck som behöver köpas. Anmäl er här i tråden el direkt till oss. 0490-26022 el 076-2577935. Vägbeskrivnng: Åk till Gunnebo, åk mot Västrum ca 4km från Gunnebo, sväng vänster vid Dagsboskylten, följ sedan grusvägen förbi en stor röd lada och sedan 2gula hus, ni kommer ner till vattnet och till 2 röda hus, i det sista huset bor vi. Välkommna önskar Kejan och "kärringen"! Citera
Mjukis Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 Jag tror på "hemmarigg" men vågar gambla så pass att jag är med och spelar. Det är ju trots allt gratis öl Citera
fannys Postad 26 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 26 Juni , 2006 hehe... jo det verkar som "hemmariggen" är vår enda chans att placera oss... Kommer kärringen också? Lägger du upp nåt på hemsidan så är du snäll... /kejan Citera
Herman Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 fy hunna...! måste wote fram min gamle glesbygds-kavaj..! va fint vet ni! Citera
Mjukis Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 glesbygds-kavaj eller... Tomte. Funkar det inte med Stadt utstyrseln? Gunnebo folket är inte så fina i kanten. Kejan: Lägger upp det ASAP... Citera
Andersson1 Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 lätt jag är med.. om inte annat ska jag nog se till o kunna dricka för 500 kr Citera
Mjukis Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 Kejan, är det obegränsad öltillgång? Isf borde du se till att välja dina gäster med omsorg. Om du inte är sponsrad av Åbro? Citera
fannys Postad 26 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 26 Juni , 2006 obegränsat.... bara att dricka med samvetet... Så minst en platta per person får vi nog räkna med.. ... så var inte blyg bowlarn.. Folk som är så gott som "klara": Kejan Kärringen Mjuukiz Carro?? Tom Eriksson Martin Wiklund Robban Landqvist Daniel Johansson Tim Jönsson Andreas Andersson Rikard Blomberg Johnny Gardelin Rikard Persson (gbg) Rikard Perssons kärring (gbg) Herman med glesbygds kavaj...... Vi hoppas på minst 25 personer så det är bara att anmäla sig... Citera
Herman Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 fint asså.... jag winger John E oxå.. o säger det magiska ordet ÖL! Så e vi en person till.. Citera
fannys Postad 26 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 26 Juni , 2006 har tänkt ringt han... men han skulle ju till sthlm idag så jag lugna mig Citera
TomEriksson Postad 27 Juni , 2006 Rapport Postad 27 Juni , 2006 Herrman tar sin glesbygds-kavaj o jag får hitte ma en Landsbygds-bläser... Fan va fint...öla hele dan...O semester o allt har man ju då...=) Citera
DiegoForlan Postad 27 Juni , 2006 Rapport Postad 27 Juni , 2006 Hoppas huset e tätt så de inte drar från havet bare! Jag tar med ma glesbygds drickarkonditionen Citera
fannys Postad 28 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2006 detta kan bli dyrt..... era törstiga tomte jävlar.... Äter ni lika mkt som ni dricker också??? Citera
DiegoForlan Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Jag kan tänka mig att ta om 2-7 ggr när vi käkar Citera
fannys Postad 28 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2006 dagsbo fullt med jätte tomtar.... hur ska detta sluta Citera
Mjukis Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Kommer inte stå en pinal kvar i kåken.. de som gular snor åt sig det dom hittar o drar hem.. Sen vi va där igår så har ni ju råd med all öl oxå Just det.. skulle ja åka ut till er... orkar jag.. får se.. ni är vakna sent känns det som.. Citera
Andersson1 Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 jag laddar alla redan.. stort! öl!! =) du kan nu räkna in dante me skulle jag tro. han säger inte nej till gratis öl heller Citera
Mjukis Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Ähh... ni kommer inte.. har hört den förut "vi kommer" Citera
DiegoForlan Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Hur ofta går man plus när man spelar mot bärplockare? Sen att spela mot fulla bärplockare är som gjort för att gå åt He*vete !! Men men... Får bli en Colt i bakfickan ifall nån jävel sätter runner runner flush mot mig *mjukis apa* !! =) Citera
Mjukis Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Varför dyker alltid mitt namn upp när det handlar om utdragningar? Ska jaga dig Diego... ända hem till Bruket.... Fönsterfabrik.. jag vet.. Citera
OzzzaJa Postad 2 Juli , 2006 Rapport Postad 2 Juli , 2006 Varför dyker alltid mitt namn upp när det handlar om utdragningar? LOL konstigt tihi Citera
fannys Postad 5 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 5 Juli , 2006 Runt 18 "tomtar" klara till Dagsbo Open... Citera
Recommended Posts