psykologen Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Gammal artikel men ganska kul. Jag har gjort en del liknande iaktagelser som skribenten. länk till dn.se Citera
Ekenstar Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Han verkar ju ha bra koll: Programledaren, Vince Van Patten, beundrar pokerhajarna, det är uppenbart.- Look at these cowboys! uppmanade han oss tittare vid ett tillfälle i lördags. Citera
dlinder Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Männen log, skämtade och studerade varandra. Precis som man gör när man flörtar. Haha ja dåså? Tror aldrig jag skämtat utan att försöka flörta. Citera
TANDEMCYKELN Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Han verkar ju ha bra koll: Programledaren, Vince Van Patten, beundrar pokerhajarna, det är uppenbart.- Look at these cowboys! uppmanade han oss tittare vid ett tillfälle i lördags. Citera
Vertical Mind Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 När en av spelarna i lördagens program gick med i en stor pott, trots taskiga kort, utbrast en upphetsad programledare:- Oh! Hes about to get spanked here! Ja se media och deras vinklingar! Jag skulle villje se denne Johan Orrenius kalla TJ för smyghomo IRL, Killen, TJ, är ju bra stor! Citera
psykologen Postad 25 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 25 Juni , 2006 Killen, TJ, är ju bra stor! Är han stor? Jag visste inte att du kände han så intimt? Citera
personalities Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Hehe, detta är humor på hög nivå. Look at this, Vince! Yeah, he's picked up the cowboys. Let's se if he's gonna come over the top or just... What an unbelivable drawout by the pro from Sweden, Vince! Citera
Recommended Posts