Deris Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Mitt tips till alla er som vill sätta in pengar är att skaffa VISA hos handelsbanken.. du behöver bara vara 16 år och ha dina föräldrars godkänande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dogface666 Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Bara till att byta bank. eller fixa neteller ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 11 Januari , 2006 Rapport Share Postad 11 Januari , 2006 Mitt tips till alla er som vill sätta in pengar är att skaffa VISA hos handelsbanken.. du behöver bara vara 16 år och ha dina föräldrars godkänande.. Kollade upp det och det stämmer, fan, då har jag väntat i onödan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Superhopp Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2007 Hmm, Jag har kört med e-kort ett tag, men problemet på vissa tragiska poker sajter är att de vill ha ett foto på Ditt mastercard, som man då inte har eftersom det är elektroniskt... vissa pokersajter är roliga, de vill se att det är ditt kort du sätte in pengar med först när du ska ta ut dina vinst pengarna... Allt skulle ju blir mer normalt om de ville se att det var ditt kort innan insättningen men nej, det är vid cash out de vill krångla, på 1 sekund kan man sätta in och på 2 år med lite tur kan man ta ut... fattar inte detta alltså... arrggh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2007 Hmm, Jag har kört med e-kort ett tag, men problemet på vissa tragiska poker sajter är att de vill ha ett foto på Ditt mastercard, som man då inte har eftersom det är elektroniskt... vissa pokersajter är roliga, de vill se att det är ditt kort du sätte in pengar med först när du ska ta ut dina vinst pengarna... Allt skulle ju blir mer normalt om de ville se att det var ditt kort innan insättningen men nej, det är vid cash out de vill krångla, på 1 sekund kan man sätta in och på 2 år med lite tur kan man ta ut... fattar inte detta alltså... arrggh Om man tänker till lite fattar man varför de gör så. Vad man sedan tycker om det är en annan femma. Jag fattar egentligen inte vad problemet är. Om man är över 18 år borde det väl vara skitenkelt att skaffa ett visa utan kredit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Superhopp Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2007 Om man tänker till lite fattar man INTE varför de gör så... Det finns pokersajter i mängder, Jag trodde att de vill ha kvar sina kunder och vinna på dom i längden eller? Det kanske är bättre att göra spelaren i fråga arg så att han / hon byter pokersajt... Det är inget ekonomiskt tänkande... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2007 Om man tänker till lite fattar man INTE varför de gör så... Det finns pokersajter i mängder, Jag trodde att de vill ha kvar sina kunder och vinna på dom i längden eller? Det kanske är bättre att göra spelaren i fråga arg så att han / hon byter pokersajt... Det är inget ekonomiskt tänkande... Nu tänkte du inte till. Det är en säkerhetsfråga. Att använda olika insättnings- och uttagsmetod är en stark varningssignal. Tyvärr får ni med Maestrokort finna er i det för att vi med visa/annan transaktionsmetod ska känna oss lite säkrare. Problemet är alltså inte att sajterna inte tar Maestro, problemet är att du inte har visa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
reto Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2007 hejsan jag undrar om det finns några spelsidor som accpeterar maestro card, eller hur man kan fixa så man kan spela med riktiga pengar?? * Lite RP - QoS * nope, men har du internet bank så kanske det kan funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts