Gå till innehåll

Swartling + Nordenstam = sant


xaesar

Recommended Posts

  • Svars 93
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

vad är de man säger, joo Kärlek börjar alltid med bråk!

 

 

 

"Heads-up mot Nordenstam

Efter uttalandet om proffset Cecilia Nordenstam som "inte tillräckligt skicklig" har det stormat en del kring Betsson. Martin Bunge Meyer hoppas nu på att få sin nykrönta drottning att möta Cecilia i en head-up.

- Vi tar en match mot henne any day, säger han.

Men hos Cissi Nordenstam är intresset svalt.

- Jag har ingenting att vinna på en sådan tävling, eftersom jag ändå är den som förväntas vinna. I så fall skulle de få lägga in minst en halv miljon, säger hon lugnt."

http://expressen.se/index.jsp?d=2067&a=451678

 

Mina pengar skulle vara på Karin i den matchen, faktiskt. 60/40 typ tippar jag på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hon och Stevic var ju det snyggaste och coolaste pokerparet i hela världen. Hon och Swartling är mer skönheten och odjuret.

 

Finns det coola pokerpar?

 

Phil "Unabomber" Laak och Jennifer Tilly är väl ett kul par.

Tilly är ju visserligen mest känd som skådis, men är inte oäven alls som pokerspelare heller. Har ju en seger i WPT Ladies Night Invitational och en i WSOP Ladies Event.

 

Förresten - Nordenstam i stället för Swartling som programledare för Pokermiljonen kanske? Då hade jag nog börjat titta på programmet igen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Well, jag tror jag talar för alla mulliga män med risig klädsmak när jag säger "Yes!" för att hon dumpade en yngre, snyggare kille till förmån för en äldre tjockis.

 

Men en äldre tjockis med lite kändisstatus, förmodligen hyffsat fet plånbok och lite karismatisk fortfarande...

 

Hon kanske behövde boosta rullen lite :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Well, jag tror jag talar för alla mulliga män med risig klädsmak när jag säger "Yes!" för att hon dumpade en yngre, snyggare kille till förmån för en äldre tjockis.

 

Man kan väl inte med bästa vilja i världen kalla Stevic för snygg.

Inte för att Swartling är snygg han heller. Att jämföra dessa två är som att jämföra en möglig bulle med rutten tomat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förresten - Nordenstam i stället för Swartling som programledare för Pokermiljonen kanske? Då hade jag nog börjat titta på programmet igen...

 

Swartling och Cecilia som kommntatorer skulle nog fungera betydligt bättre än Swartling och Glimne, samtidigt som TV4 fick sin kvinliga touch i programmet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan väl inte med bästa vilja i världen kalla Stevic för snygg.

Inte för att Swartling är snygg han heller. Att jämföra dessa två är som att jämföra en möglig bulle med rutten tomat.

 

Det är väl som vanligt individuellt. Men jag fattar inte vad folk hänger upp sig på utseendet. Alla tre är väl snygga. Men jag föredrar Nordenstam 8-). Sen spelar det inger roll hur snygga de är. Smisk vid pokerbordet vill jag ge alla även om jag förmodligen skulle få däng av alla tre :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle inte ha något emot att byta utseende med Alex.

 

Ohno, Ola! Du ser bra ut som det är idag. :heart:

 

För övrigt så ska man nog inte folusera för mycket på utseendet.

C och P passar säkert utmärkt tillsammans. Må de få ett lång och lyckligt liv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förresten - Nordenstam i stället för Swartling som programledare för Pokermiljonen kanske? Då hade jag nog börjat titta på programmet igen...

 

Swartling och Cecilia som kommntatorer skulle nog fungera betydligt bättre än Swartling och Glimne, samtidigt som TV4 fick sin kvinliga touch i programmet.

 

men Swartling är ju totalt värdelös som kommentator. kommenterar enbart korten och hur de spelar dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...