xaesar Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Ja, läste detta: http://expressen.se/index.jsp?d=452&a=616157&i=3&g=0 Kan det vara därför hon lämnade martinspoker? Detta har säkert diskuterats i någon tråd redan, ber om ursäkt isåfall. /skvallrarn Citera
gdaily Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Nej, dom hängde ihop bra länge innan hon lämnade MP. Citera
BestPokerDanne Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Dom var redan ihop under EPT Deauville Citera
GrindMind Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Vilken bra smak hon verkar ha Cecilia... *kräks* Citera
mickol Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Inte konstigt att en av sveriges sämsta pokerproffs får plats i pokermiljonen Citera
riosatiy Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 stackars stevic.. måste kännas tugnt och att en sån där tölp tar hans ex synd faktiskt. hon ser ju rätt bra ut. Citera
hansolo Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 som föregående talare, stackars alex, ruskigt snygg är hon, och hon lär krossa swartling HU...men hur kan en sån über pudding välja en kanel bulle som peter swartling? Citera
GrindMind Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Han e inte bara kanelbulle. Han e fullkomligt vidrig som person också... Citera
gdaily Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Jag tycker faktiskt Peter är en hygglig prick, när man träffar honom på tu man hand. Han har dock värre klädsmak än jag. Citera
The Grand Bark Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Tack som fan, nu sabbade ni min midsommar totalt! Citera
Nick_the_Swede Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Hon och Stevic var ju det snyggaste och coolaste pokerparet i hela världen. Hon och Swartling är mer skönheten och odjuret. Citera
KidNamedEd Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Swartling är väl ganska så söt. Citera
GrindMind Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Jag tycker faktiskt Peter är en hygglig prick, när man träffar honom på tu man hand. Han har dock värre klädsmak än jag. Går det? Citera
Jennez Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Jag tycker faktiskt Peter är en hygglig prick, när man träffar honom på tu man hand. Han har dock värre klädsmak än jag. Går det? Wtf, mork kostym och gron poker.se-t-shirt funkar pa bade brollop och begravning! Citera
GrindMind Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Jag tycker faktiskt Peter är en hygglig prick, när man träffar honom på tu man hand. Han har dock värre klädsmak än jag. Går det? Wtf, mork kostym och gron poker.se-t-shirt funkar pa bade brollop och begravning! Mjo okejdå! Gillar Gdailys självironi skarpt. Citera
chapman Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Säg att det inte är sant någon, snälla. Citera
-1891- Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 stackars stevic.. måste kännas tugnt och att en sån där tölp tar hans exsynd faktiskt. hon ser ju rätt bra ut. stackars cecilia...... Citera
Hjort Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Well, jag tror jag talar för alla mulliga män med risig klädsmak när jag säger "Yes!" för att hon dumpade en yngre, snyggare kille till förmån för en äldre tjockis. Citera
Zyr Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 varför gjorde stevic och cecilia slut? Citera
Bubbla Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Well, jag tror jag talar för alla mulliga män med risig klädsmak när jag säger "Yes!" för att hon dumpade en yngre, snyggare kille till förmån för en äldre tjockis. Du har en viss poäng där. Det ger mig lite hopp... Citera
rickie Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Well, jag tror jag talar för alla mulliga män med risig klädsmak när jag säger "Yes!" för att hon dumpade en yngre, snyggare kille till förmån för en äldre tjockis. Men en äldre tjockis med lite kändisstatus, förmodligen hyffsat fet plånbok och lite karismatisk fortfarande... Citera
Oskar Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Hon och Stevic var ju det snyggaste och coolaste pokerparet i hela världen. Hon och Swartling är mer skönheten och odjuret. Så ful är inte Cecilia! Citera
kfluffie Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Hon och Stevic var ju det snyggaste och coolaste pokerparet i hela världen. Hon och Swartling är mer skönheten och odjuret. Så ful är inte Cecilia! LOL MVH //KF Citera
chapman Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Well, jag tror jag talar för alla mulliga män med risig klädsmak när jag säger "Yes!" för att hon dumpade en yngre, snyggare kille till förmån för en äldre tjockis. Jo det ger ju hopp för oss alla. Hade nyätit när jag såg bilden bara Citera
Uppenberg Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 vad är de man säger, joo Kärlek börjar alltid med bråk! "Heads-up mot Nordenstam Efter uttalandet om proffset Cecilia Nordenstam som "inte tillräckligt skicklig" har det stormat en del kring Betsson. Martin Bunge Meyer hoppas nu på att få sin nykrönta drottning att möta Cecilia i en head-up. - Vi tar en match mot henne any day, säger han. Men hos Cissi Nordenstam är intresset svalt. - Jag har ingenting att vinna på en sådan tävling, eftersom jag ändå är den som förväntas vinna. I så fall skulle de få lägga in minst en halv miljon, säger hon lugnt." http://expressen.se/index.jsp?d=2067&a=451678 Citera
Recommended Posts