Gå till innehåll

Conspiracy tar en liten pokerpaus


Conspiracy

Recommended Posts

Avsultade dagen med att bubbla 4 st. Riktigt riktigt dålig dag detta. Har spelat 36 st och slutar för dagen.

 

-$272

 

-----

Nuvarande Bankrulle: $1306

 

Tackvare mig ;)

 

Men du gick juh och vann den sista då drog river med 99 vs A10

 

Ja, de e sant :)

 

Känns surt att backa så mkt men jag har ändå en ROI på mellan 13-15 % på $22 SNG totalt, så ja ligger en del plus ändå.

 

Imorrn tar jag nya tag ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 927
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Avsultar dagens spel nu. Det blev 31 st $22 SNG till slut. Sista settet gick sjukt bra och avslutade med två segrar. Mötte Graysonn (regular på $22, har spelat mot han rätt mkt) HU i båda och vann. Höjdpunkten var när han frågade mig "are u a pro". LOL. Direkt efter drog jag ut hans AK med min K9 ;)

 

Resultat idag: +$258

 

Tog alltså igen nästan allt från gårdagens röööda siffror.

 

-----

Nuvarande Bankrulle: $1563

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Provade att spela en $11 5-table SNG på Party, 7 får betalt. Självklart skulle jag göra en massa hjältespel på bubblan och åkte ur. Samtidigt slaskade jag bort ett inköp på NL50 :shock: Inger mer NL för mig :P

 

Imorrn blir det tokgrind på vanliga $22 SNG ;) Förhoppningsvis kan jag plussa lite och kunna spela $33 nästa vecka!

 

-----

Nuvarande Bankrulle:$1503

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser bra ut. Skönt att du flyttar upp snart då jag börjar bli färdig med min Hollywood-bonus och är på väg tillbaks till lite seriös 22-grind på Party igen :)

 

Hehe, kan tänka mig att du har rulle för $33+ oxå ;)

 

Vi får se hur det blir för mig, jag kör ju med 50 inköp så rullen måste upp i $1650 först ;)

 

Sen har jag ju Party-reloaden som måste clearas innan fredag. Är inte så sugen på att grinda FL, men samtidigt vill jag inte bara strunta i den :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser bra ut. Skönt att du flyttar upp snart då jag börjar bli färdig med min Hollywood-bonus och är på väg tillbaks till lite seriös 22-grind på Party igen :)

 

Hehe, kan tänka mig att du har rulle för $33+ oxå ;)

 

Vi får se hur det blir för mig, jag kör ju med 50 inköp så rullen måste upp i $1650 först ;)

 

Sen har jag ju Party-reloaden som måste clearas innan fredag. Är inte så sugen på att grinda FL, men samtidigt vill jag inte bara strunta i den :?

 

Jodå, rullen räcker nog till både 33 och 55, och förhoppningen är att klättra dit snarast. Har ju trots allt harvat runt på 11-22 i nästan 2 år nu ;)

 

Kommer ändå att lira 22or eftersom jag behöver ställa om mig till ej förståndshandikappade motståndare. SnG på Ongame är nämligen heeeeelt sjukt. Jag har aldrig aldrig mött så dåliga spelare i mitt liv. 11orna där känns som åtminstone tre-fyra nivåer under 11orna på Party. Fick precis en utskällning deluxe efter att ha synat en 675 push på bubblan med T6o i BB med 300/600 blinds. Kanske inte så märkvärdigt, men folk foldar regelbundet i dessa lägen och han var nog uppriktigt förvånad. Galet galet. Synd bara att klienten är den sämsta jag någonsin använt, annars kunde vistelsen blivit längre.

 

Tänkte också träna mig på kontinuerlig 6-tabling ett tag, så du får nog någon månads försprång :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ongame har jag sjukt svårt att multitabla på. Särskilt Eurobets klient.

 

Hur menar du då? Dåligt med bord? Eller är klienten i sig dålig på nåt sätt?

 

Klienten är så olik de sidor jag är van vid (5-handat, betknappen etc). Eurobets blåa färger rör ihop det för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har bara spelat 11or på Ongame då jag tycker att det är lite för lite action på högre nivåer. Det startas bara en turnering i taget, som på PokerStars, och varje SnG tar kanske 1-3 minuter att komma igång. Segare än Party alltså, men ingen hade väl väntat sig något annat. Jag har 4-tablat hela tiden och det funkar fin-fint. Att köra kontinuerligt rekommenderas dock, då det är väldigt segt i starten om man kör sets.

 

Har även kört lite 6-tabling där, men det fick bli med överlapp då borden har fast storlek, så det var ingen hit.

 

Kom nu inte hit och ta mina fiskar innan jag är klar med bonusen tack! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur tycker du spelarna på 22$ är? Oroväckande att du pratar om att du lirat mot en "regular", finns ju massvis med firrar på 11$, kan väl inte vara så stor skillnad på 22$ eller?

 

Har inte märkt någon skillnad på motståndet alls om vi jämför $11 och $22.

 

Det jag menade med "regular" var att jag har spelat rätt många SNG med han. Syns ofta på borden samma tider som jag. Han är väl bättre än average på $22, därmed inte sagt att han är någon haj ;)

 

EDIT: Det är rätt kul att se hur förälskade folk är i sina låga pp. På level 1 är det alltid 3-4 st som letar upp coinflips med typ 22-99.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar en $11 MTT på Party just nu. Fick inte en spelbar hand under level1-3.

 

Låg på halva average när den här handen kom. Ville mest få slut på skiten :P

 

***** Hand History for Game 4712008298 *****

NL Texas Hold'em Trny:25913997 Level:4 Blinds(100/200) - Wednesday, July 12, 10:17:28 ET 2006

Table Regular(760201) Table #11 (Real Money)

Seat 5 is the button

Total number of players : 10

Seat 1: ferret6 ( 37695 )

Seat 9: Tilt_Me_123 ( 2590 )

Seat 7: scolelepis ( 3030 )

Seat 6: lancalot77 ( 985 )

Seat 3: mnnd2 ( 15049 )

Seat 5: CrossyDC ( 3680 )

Seat 4: wexell ( 4600 )

Seat 2: Jfund ( 2136 )

Seat 8: EDDYH ( 7520 )

Seat 10: TwoShorty23 ( 4745 )

Trny:25913997 Level:4

Blinds(100/200)

** Dealing down cards **

Dealt to Tilt_Me_123 [ 5h 5d ]

EDDYH folds.

Tilt_Me_123 raises [455].

TwoShorty23 folds.

ferret6 calls [455].

Jfund calls [455].

mnnd2 folds.

wexell folds.

CrossyDC folds.

lancalot77 folds.

scolelepis calls [255].

** Dealing Flop ** [ 9h, 7c, Ts ]

scolelepis checks.

Tilt_Me_123 is all-In [2135]

ferret6 calls [2135].

Jfund is all-In [1681]

scolelepis folds.

** Dealing Turn ** [ 3d ]

** Dealing River ** [ 3h ]

Tilt_Me_123 shows [ 5h, 5d ] two pairs, fives and threes.

ferret6 shows [ Kh, 8s ] a pair of threes.

Jfund shows [ Jh, Ks ] a pair of threes.

Tilt_Me_123 wins 908 chips from side pot #1 with two pairs, fives and threes.

Tilt_Me_123 wins 6963 chips from the main pot with two pairs, fives and threes.

Player Jfund finished in 198 place

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...