Gå till innehåll

Conspiracy tar en liten pokerpaus

Recommended Posts

Postad
grymt bra stats. Hoppas det håller i sig länge ;) SNG ligger i ide för tillfället. Men jag skall ta upp det igen närsomhelst

Tack! Det hoppas jag med ;) ! Så du spelar bara FL? Själv la jag FL på is pga att det svänger så sjukt mkt! FL är antagligen det spelet med mest varians medan SNG är spelet med minst.

Tänk dig då FL MTTs :shock::?;)

Med klonkarskills går allt! ;)

• Svars 927
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Visade återigen upp grymma klonkarskills genom att vinna en SNG-satte till söndagsturneringen på Party. Pokermiljonär på söndag :P

Postad
Visade återigen upp grymma klonkarskills genom att vinna en SNG-satte till söndagsturneringen på Party. Pokermiljonär på söndag :P

Jag tänkte försöka kvalificera mig via en satellit imorn har du på några förslag vilket som är bäst?

Kramis :P

Postad

Jag tänkte försöka kvalificera mig via en satellit imorn har du på några förslag vilket som är bäst?

Kramis :P

Jag spelade en SNG-satellit med 6 deltagare. Den jag körde heter "Double Step" och finns under SNG->Steps i menyn.

Step 1 kostar $16 och 1:an får inträde till Step 2. De som kommer 2:a och 3:a får spela om Step 1 igen.

Step 2 kostar $55 om du vill köpa in dig direkt (vilket jag gjorde). 1:an i Step 2 får inträde till söndagsturneringen. 2:an får spela om Step 2 igen, och 3:an får spela om Step 1 igen.

Lite halvkrångligt att förklara, men kolla i lobbyn så ser du att det är rätt enkelt ;)

Tyvärr kan det ibland ta rätt lång tid att fylla dessa bord, vilket är lite synd med tanke på att det inte är särskilt svårt att kvalificera sig den här vägen.

Lycka till!

Postad
Du som lirar på party. Antar att det blir en del dubletter av turneringar i tourneymanager och i HH Foldern. Vissa turneringar har ju samma namn.

Det trodde jag oxå först men jag har inte haft några problem med det.

Postad
Du som lirar på party. Antar att det blir en del dubletter av turneringar i tourneymanager och i HH Foldern. Vissa turneringar har ju samma namn.

Det trodde jag oxå först men jag har inte haft några problem med det.

skumt, råkar nästan ut för det dagligen. Typ 2 turneringar i samma HH.txt Det bara fortsätter att logga om turneringsnamnet finns typ Speed Maniac table

Postad

hopp, ute ur Party. Ska kika lite tv nu o sen lägga mig. Imorrn blir det 40 st SNG.

gonatt.

Postad
hopp, ute ur Party. Ska kika lite tv nu o sen lägga mig. Imorrn blir det 40 st SNG.

gonatt.

Tråkigt att du inte klonka itm men du får ta nya tag nästa vecka ;)

Tack för tipsen om steeps satelliterna ska ge de ett försök den här vecka så ses vi i nästa turnering :D

Kramis

Postad

gonatt.

Tråkigt att du inte klonka itm men du får ta nya tag nästa vecka ;)

Tack för tipsen om steeps satelliterna ska ge de ett försök den här vecka så ses vi i nästa turnering :D

Kramis

Jag hade egentligen inte särskilt höga förväntningar, det var trots allt första gången jag spelade den. Nästa vecka har jag ju rutinen och då är det en självklar klonk ;)

Postad

Hollywood Poker Tour bjuder på stor underhålling! Jag älskar shortstacken som limpar K4o UTG och liknande händer hela tiden!

Postad

Spelat 6 st SNG idag och 3 ITM. Har hamnat HU två ggr men mött mr klonk i båda :evil: Inte mkt att göra, lillpluss än så länge dock. Kör snart igång sex nya.

Funderar på att börja spela 9 st åt gången (exakt vad jag får plats med på min skärm). Det jobbiga är att Party bara startar upp 1-2 två speed åt gången, eventuellt få jag mixa med lite regulars.

Postad
Spelat 6 st SNG idag och 3 ITM. Har hamnat HU två ggr men mött mr klonk i båda :evil: Inte mkt att göra, lillpluss än så länge dock. Kör snart igång sex nya.

Funderar på att börja spela 9 st åt gången (exakt vad jag får plats med på min skärm). Det jobbiga är att Party bara startar upp 1-2 två speed åt gången, eventuellt få jag mixa med lite regulars.

Vad har du för utrustning upplösning och skärm ?

Postad

Vad har du för utrustning upplösning och skärm ?

En Nokia 445Xi Plus, 21 tum CRT-skärm. 1600*1200 upplösning.

Ska investera i två LCD skärmar snart.

Postad

Ytterligare ett set med 6 st spelade. Samtliga utanför pengarna, kombination av dåligt spel i vissa situationer + dåliga klonkarskills.

Mer spel nu!

Postad
Kör du alltid dina sngs i "set" ?

Man hinner ju väldigt många fler på kort tid om man startar upp direkt man åker ut på en.

När jag spelar 6 st samtidigt göt jag det i dagsläget

Postad

Avsultade dagen med att bubbla 4 st. Riktigt riktigt dålig dag detta. Har spelat 36 st och slutar för dagen.

-$272

-----

Nuvarande Bankrulle: $1306

Postad
Avsultade dagen med att bubbla 4 st. Riktigt riktigt dålig dag detta. Har spelat 36 st och slutar för dagen.

-$272

-----

Nuvarande Bankrulle: $1306

Tackvare mig ;)

Men du gick juh och vann den sista då drog river med 99 vs A10