bzkt Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 * Med tanke på att excel inte fungerar på min dator så har jag inte superkoll på mina stats. Ska försöka orka sammanställa alla siffror i helgen! Du kan ju testa det nya http://www.tourneymanager.net Citera
Gäst Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 * Med tanke på att excel inte fungerar på min dator så har jag inte superkoll på mina stats. Ska försöka orka sammanställa alla siffror i helgen! Du kan ju testa det nya http://www.tourneymanager.net Har du själv provat det? Något att ha? Hemsidan känns lite suspekt Citera
Cyntax Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 FYI, gjorde en sökning på dig i Pokerprophecy.52 spelade, 22 wins. dvs 42,3% ITM. Helt ok start. Nu är iofs inte prophecy 100%ig. Så jag undrar, har du precis bytt nick eller skapat konto på Party? Hur bra stämmer 52 spelade $11/sng med ditt nick? Lycka till och kör hårt! (Men inte då du spelar mot mig ) Det låter som om det stämmer rätt bra. Men du spelar väl ett par nivåer högre än mig va? Vad har du själv för stats på elvorna? Nej det gör jag inte. Spelade som högst 22€ på B2B (skotta lite på 50€). Men nu fiskar jag på 5€/10€ och $10 på Party.(måste bygga rulle då jag tog ut det mesta till utlandssemestern! (Sverige)) Hoppas på Citera
bzkt Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 * Med tanke på att excel inte fungerar på min dator så har jag inte superkoll på mina stats. Ska försöka orka sammanställa alla siffror i helgen! Du kan ju testa det nya http://www.tourneymanager.net Har du själv provat det? Något att ha? Hemsidan känns lite suspekt Nej, men folk verkar tycka att det är riktigt bra. Läs senaste svaren i tråden Statistikverktyg för SnG? Citera
fredyr Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 * Tilt_Me_123 är mitt nick. Jag spelar mest förmiddagar och sedan fram till 17. Tjejen kommer hem då och det är bäst för "husfriden" om jag inte sitter klistrad framför datorn 24/7 Vilka tider spelar du själv och vad nickar du? Jag har samma nick som här. Jag kör enbart kvällar eftersom jag jobbar dagtid. Dessutom spelar jag oftast mellan 22-24 för husfridens skull, näml när frugan lagt sig Citera
Gäst Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Såg Da Vinci Koden igår på bio. Blev lite besviken på den, men det beror nog på att jag hade rätt höga förväntningar på den med tanke på att boken är sjukt bra. För övrigt var det antagligen världens minsta biosalong Tänkte jag skulle sammanställa vilka rullekrav jag kommer ha för respektive nivå. Som jag tidigare sagt så kommer jag ha 50 inköp/nivå som krav, det resulterar i följande: Buy-in - Bankrulle $11 - $550 $22 - $1100 $33 - $1650 $55 - $2750 Detta är inte hundra spikat. Om jag skulle lyckas grinda upp rullen så jag kan spela $55 SNG så får jag se hur jag står mig rent skicklighetsmässigt. Kanske behöver jag en ännu större rulle då, det får framtiden utvisa. ------------------- Jag har bara spelat jättelite idag, vaknade rätt sent och snart ska jag ner till JKPG downtown. Tveksamt om det blir mer spel när jag kommer hem. Dagens Resultat: Antal spelade: 5 ITM: 60 % ROI: 81 % +$45 1:1 2:1 3:1 4:0 5-10:2 ----- Nuvarande Bankrulle: $867 Citera
Gäst Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Har en fråga till alla SNG hajar därute... Jag har ju enbart spelat $11 buy-in på Party men hoppas kunna kliva upp en nivå relativt snart. Frågan är var man börjar märka att motståndet blir bättre? Rent spontant känns det som om skillnaden är ytterstliten mellan $6-$33. Därefter kan jag tänka mig att motståndet blir bättre. Någon som har bättre koll än mig? Citera
DaPine87 Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Har en fråga till alla SNG hajar därute... Jag har ju enbart spelat $11 buy-in på Party men hoppas kunna kliva upp en nivå relativt snart. Frågan är var man börjar märka att motståndet blir bättre? Rent spontant känns det som om skillnaden är ytterstliten mellan $6-$33. Därefter kan jag tänka mig att motståndet blir bättre. Någon som har bättre koll än mig? Jag tycker dem börjar bli lite bättre på 55$. Inte lika många som åker ut tidigt och många kvar när blindsen blir höga.. Citera
Gäst Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Har en fråga till alla SNG hajar därute... Jag har ju enbart spelat $11 buy-in på Party men hoppas kunna kliva upp en nivå relativt snart. Frågan är var man börjar märka att motståndet blir bättre? Rent spontant känns det som om skillnaden är ytterstliten mellan $6-$33. Därefter kan jag tänka mig att motståndet blir bättre. Någon som har bättre koll än mig? Jag tycker dem börjar bli lite bättre på 55$. Inte lika många som åker ut tidigt och många kvar när blindsen blir höga.. Ok, ungefär som jag anade alltså. Men på $6-$33 är det inga större skillnader? Citera
emilio_15 Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Har en fråga till alla SNG hajar därute... Jag har ju enbart spelat $11 buy-in på Party men hoppas kunna kliva upp en nivå relativt snart. Frågan är var man börjar märka att motståndet blir bättre? Rent spontant känns det som om skillnaden är ytterstliten mellan $6-$33. Därefter kan jag tänka mig att motståndet blir bättre. Någon som har bättre koll än mig? Jag tycker dem börjar bli lite bättre på 55$. Inte lika många som åker ut tidigt och många kvar när blindsen blir höga.. Ok, ungefär som jag anade alltså. Men på $6-$33 är det inga större skillnader? Beror nog på vilken tidpunkt man spelar. Jag märker iaf stor skillnad på dagtid och nätterna på helger på $11 Citera
emilio_15 Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Ska bli kul att följa den här då jag börjat med partys $11 för drygt en vecka sen! Jag spelar däremot mest 10-minuters Citera
Gäst Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Beror nog på vilken tidpunkt man spelar. Jag märker iaf stor skillnad på dagtid och nätterna på helger på $11 Ok, jag spelar bara dagtid. Kan tänka mig att det är ännu fiskigare på nätterna när det är primetime för de i väst! Ska bli kul att följa den här då jag börjat med partys $11 för drygt en vecka sen! Jag spelar däremot mest 10-minuters Aha, va nice. Då började vi exakt samtidigt! Hur har det gått för dig? Vad nickar du? Vilka rullekrav har du? Citera
emilio_15 Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Beror nog på vilken tidpunkt man spelar. Jag märker iaf stor skillnad på dagtid och nätterna på helger på $11 Ok, jag spelar bara dagtid. Kan tänka mig att det är ännu fiskigare på nätterna när det är primetime för de i väst! Ska bli kul att följa den här då jag börjat med partys $11 för drygt en vecka sen! Jag spelar däremot mest 10-minuters Aha, va nice. Då började vi exakt samtidigt! Hur har det gått för dig? Vad nickar du? Vilka rullekrav har du? Låg $200 back men är $150+ nu. Nickar KlonkSork. Går upp till $22 vid ca $1300-$1500 sen får vi se. Citera
Cyntax Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 FYI, gjorde en sökning på dig i Pokerprophecy.52 spelade, 22 wins. dvs 42,3% ITM. Helt ok start. Nu är iofs inte prophecy 100%ig. Så jag undrar, har du precis bytt nick eller skapat konto på Party? Hur bra stämmer 52 spelade $11/sng med ditt nick? Lycka till och kör hårt! (Men inte då du spelar mot mig ) Nickar KlonkSork. Klonksork i Pokerprophecy: 94 spelade, 37 wins, dvs 39,36% ITM. Alla på $11, utom en på $6 som du torskade. Stämmer det? Citera
emilio_15 Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 FYI, gjorde en sökning på dig i Pokerprophecy.52 spelade, 22 wins. dvs 42,3% ITM. Helt ok start. Nu är iofs inte prophecy 100%ig. Så jag undrar, har du precis bytt nick eller skapat konto på Party? Hur bra stämmer 52 spelade $11/sng med ditt nick? Lycka till och kör hårt! (Men inte då du spelar mot mig ) Nickar KlonkSork. Klonksork i Pokerprophecy: 94 spelade, 37 wins, dvs 39,36% ITM. Alla på $11, utom en på $6 som du torskade. Stämmer det? Ja det stämmer nog, spelade en $6 för att "testa klienten" Vad äre där för cool/t sida/program? Gratis? Ganska användbart om man villveta om någon spelar är fisk lr haj. Citera
DaPine87 Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 iförsig så säger ju inte ITM% såååå mycket... Du kan ju lixom ha 40% ITM och ändå backa.. Citera
emilio_15 Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 iförsig så säger ju inte ITM% såååå mycket...Du kan ju lixom ha 40% ITM och ändå backa.. True. Citera
Cyntax Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Ja det stämmer nog, spelade en $6 för att "testa klienten" Vad äre där för cool/t sida/program? Gratis? Ganska användbart om man villveta om någon spelar är fisk lr haj. Pokerprophecy är samma som Bloodhound men ett annat skal. Prophecy är originalet. Det är inte gratis, är en engångskostnad. Men, programmet räknas som fusk. Partypoker tar skärmdumpar av din skärm och kollar om du kör programmet. Själv vågar jag bara köra programmet då jag inte spelar. Köpte det före jag visste att Party tog skärmdumpar. Citera
norrman82 Postad 30 Juni , 2006 Rapport Postad 30 Juni , 2006 Vad nickar du på party? Börjat lira där själv nu. Citera
Gäst Postad 30 Juni , 2006 Rapport Postad 30 Juni , 2006 Vad nickar du på party? Börjat lira där själv nu. Tilt_Me_123 Du då? Citera
Gäst Postad 30 Juni , 2006 Rapport Postad 30 Juni , 2006 Har spelat 10 SNG än så länge. Inledde med 4 st utanför pengarna, nästan enbart pga dåligt spel. Sen vände det och slutade plus. Tänkte jag skulle försöka spela 40 st idag med paus var tionde. Dagens Resultat: Session 1: +$20 Citera
hajen Postad 30 Juni , 2006 Rapport Postad 30 Juni , 2006 Kommer säkert att stöta på dig snart antar jag eftersom jag blandar 22 och 11 på party. Nickar Nooutsorodds. Vad har du för Timpeng alltså dollar/tim min ligger på 32,21$/tim enligt Tournament Manager. Timpengen är viktig för mig då tiden inte räcker till ibland är det speed du spelar ? 10 bords ? Lycka till ! P.S Skulle vara kul med några stycken sådana här dagböcker med några som litar SNG. Både hjälpa varandra och lite innbördes tävlan för att sporra varandra. Synd man inte hade mer tid bara, fast snart semester då kanske det blir mera spel. Citera
Gäst Postad 30 Juni , 2006 Rapport Postad 30 Juni , 2006 Kommer säkert att stöta på dig snart antar jag eftersom jag blandar 22 och 11 på party. Nickar Nooutsorodds. Vad har du för Timpeng alltså dollar/tim min ligger på 32,21$/tim enligt Tournament Manager. Timpengen är viktig för mig då tiden inte räcker till ibland är det speed du spelar ? 10 bords ? Lycka till ! P.S Skulle vara kul med några stycken sådana här dagböcker med några som litar SNG. Både hjälpa varandra och lite innbördes tävlan för att sporra varandra. Synd man inte hade mer tid bara, fast snart semester då kanske det blir mera spel. * Med tanke på att jag spelar på tjejens laptop (min dator är sönder) så har jag inte tillgång till någon tracker eller liknande. Så jag vet inte vad jag har för timpenning. * Spelar bara 10-manna "speed" * Tack! * Det har du helt rätt i. Vore kul med lite fler SNG-dagböcker! Citera
Gäst Postad 30 Juni , 2006 Rapport Postad 30 Juni , 2006 Även session 2 började dåligt men återigen vände det på slutet. Dagens Resultat: Session 1: +$20 Session 2: +$20 Ska ta en liten paus nu, sen blir det mer spel. Har ju 20 kvar idag Citera
Jackrabbit Slim Postad 30 Juni , 2006 Rapport Postad 30 Juni , 2006 Brukar också hänga i Partys 11-Speedturneringar, så vi lär nog råkas i framtiden. Lycka till! Citera
Recommended Posts