Gå till innehåll

Conspiracy tar en liten pokerpaus

Recommended Posts

Postad

Sån jävla humor, av 6 st spelade har jag 5 andraplatser. Kan inte vinna några coinflips HU och inga andra händer heller. När ska denna förbannelse ta slut?

• Svars 927
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Det vilar en förbannelse över PF, tror jag. :?

Ja, det känns nästan så :shock:

Det värsta är att jag börjar tvivla på mitt spel en massa, trots att det antagligen handlar om varians. Spelar precis som förut när jag hamnar ITM och HU men det går liksom inte.

Postad
Det vilar en förbannelse över PF, tror jag. :?

Ja, det känns nästan så :shock:

Det värsta är att jag börjar tvivla på mitt spel en massa, trots att det antagligen handlar om varians. Spelar precis som förut när jag hamnar ITM och HU men det går liksom inte.

Känner igen mig precis.

Men det vänder snart ;)

Postad

Vet inte om det bli något SNG-grind ikväll/inatt. Även om jag plussar helt okey så är det sjukt frustrerande att jag har så få vinster. Kanske blir lite MTT istället (även om jag sagt att jag inte ska spela några).

Postad

Klar med dagens spel nu. Hade en hel del flyt i slutet så jag hoppas att det har vänt nu! Ser faktiskt riktigt bra ut, snart har jag 1000 SNG i Tourney Manager, kommer lägga upp lite grafer och annat skoj då!

Gonatt!

Augusti:

BR:$X Resultat: $944 Total SNG's: 289

7/8: $125 22

8/8: $226 31

9/8: $241 32

10/8: $10 21

11/8: $165 22

12/8: $25 25

13/8: $196 24

14/8: $187 40

15/8: $89 26

16/8: $96 29

17/8: $186 17

:club::diamond::heart::spade:

Postad

Har en massa HH jag skulle vilja posta men det blir så jobbigt att gå igenom varje .txt fil för att hitta rätt. Synd Full Tilt inte har en sån funktion som party så man kan få dom direkt :(

Postad
Ser härligt bra ut med mycket gröna siffror :D

Keep up the good work :P

Ja, alltid skönt med rätt färg på siffrorna, hoppas det håller i sig månaden ut ;)

Postad

Varför måste jag leta upp en massa jävla coinflips på tidiga levels bara för att jag är tiltad!!!

Måste skärpa mig nu!

Postad

Sjukt hur det kan vända alltså. Har sjukt flyt nu!

Kan dock inte vinna med AA. Torskat 3/4 och samtliga har varit allin pre :P

Postad

Avslutar liret nu, gick sjukt bra! Körde inte så många, men en ROI på 76% :shock::P

Augusti:

BR:$X Resultat: $1346 Total SNG's: 311

7/8: $125 22

8/8: $226 31

9/8: $241 32

10/8: $10 21

11/8: $165 22

12/8: $25 25

13/8: $196 24

14/8: $187 40

15/8: $89 26

16/8: $96 29

17/8: $186 17

18/8: $402 22

:club::diamond::heart::spade:

Postad

Såg förresten att Party har fixat så alla speeds har nummer igen! Då kan man ju börja köra där igen, men jag kommer nog köra på Full Tilt minst månaden ut! Kör efter 100 inköp nu så det blir $24 grind på FT ett tag till ;)

Postad
Såg förresten att Party har fixat så alla speeds har nummer igen! Då kan man ju börja köra där igen, men jag kommer nog köra på Full Tilt minst månaden ut! Kör efter 100 inköp nu så det blir $24 grind på FT ett tag till ;)

ja du måste ju vinna leaderborden :D

Postad

ja du måste ju vinna leaderborden :D

Hehe, ligger 5:a nu men det skiljer jättelite mellan 4-6. Egentligen spelar det ingen roll för det skiljer typ inget i hur mkt man får. 10,11, och 12 inköp.

Tänkte jag ta en dag nästa vecka och verkligen tokgrinda för att se vad det ger!

Sen har jag ju upprop på högskolan på måndag oxå, så det blir nog lite mindre poker framöver, framförallt blir det ingen nattgrind :shock:

Postad
Bara jag som är lite sugen på denna?

Den var ju ganska go ja, föressten skall du läsa högskola i jkpg och vad skall du läsa isåfall skall läsa i trollhättan/uddevalla ekonomi, se om man har nåt gemensamt ;)

Jag ska läsa Media Kommunikation. Hur är livet ute i Hjo då? :P

Postad

Myssion!

En annan rolig sak med Full Tilt är att dom har två st Leaderboards för SNG. En för buy-ins under $24 och en för de som spelar högre. Om man placerar sig bra på någon av dessa så får man x antal inköp på den nivå man spelar mest. Jag har ju som ni kanske läst spelat rättså mycket, vilket har gjort att jag ligger 5:a på den lägre Leaderboarden just nu. Skulle jag lyckas hålla den placeringen månaden ut så får jag 11 inköp. Inte så jättemycket, men det är en kul grej i alla fall.
Postad

Tack! Jag hejar på dig! :)

Antog att svaret fanns här i dagboken, men eftersom du ändå bor här i din dagbok så utgick jag ifrån att det skulle gå fortare att få svar om jag frågade än om jag letade själv. Dessutom; Hur ska jag kunna boosta min post count om jag inte ställer en massa dumma frågor...? 8-)

Postad
Tack! Jag hejar på dig! :)

Antog att svaret fanns här i dagboken, men eftersom du ändå bor här i din dagbok så utgick jag ifrån att det skulle gå fortare att få svar om jag frågade än om jag letade själv. Dessutom; Hur ska jag kunna boosta min post count om jag inte ställer en massa dumma frågor...? 8-)

Jag hejar oxå på mig! :P

Ja, mer EV+ att fråga helt enkelt. Sen när man är moderator ska man ju inte behöva göra saker själv :D