SnGGrindaren Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Sen ska jag följa SNG-strömmen och testa Full Tilt oxå. Gör det, snuskigt skön sida Hur är nivån på spelarna jämfört med Party? sämre tiiighta som fan Citera
Juster Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Berätta berätta! Full tilt.. vad är grejen? Bra med tighta spelare (förrutom bubblan då)? Berätta alles! Citera
SnGGrindaren Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Berätta berätta! Full tilt.. vad är grejen? Bra med tighta spelare (förrutom bubblan då)? Berätta alles! om jag säger såhär, folk limpar in på knappen när dem har 4 BB med KJo.. säger det mesta.. Citera
Juster Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Jamen... på party så går dom all-in med pocket-4 på level1 ju Kan la inte vara pga motståndet man spelar på full tilt, eller? Citera
SnGGrindaren Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Jamen... på party så går dom all-in med pocket-4 på level1 ju Kan la inte vara pga motståndet man spelar på full tilt, eller? dem är så sjukt dåliga på bubblan så det övervägs nog Citera
Gäst Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Spelat 12 st $22 SNG på Party, plus $36. Nu ska jag spela 10k på Party samtidigt som jag testar Full Tilt, skickade in $600 där för att maxa bonusen. Även om bonusen tar rätt lång tid att cleara så motsvarar den 42% RB. Lika bra att spela mot den om man ändå ska köra på sajten Citera
Gäst Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 10k gick kasst och jag åkte tidigt, spelar lite SNG på Full Tilt nu. Synd att trafiken är så dålig under den här tiden på dygnet för klienten är riktigt bra och spelarnivån inte särskilt hög. Ska spela ett par till och sen blir det Party ett tag. Citera
bzkt Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Hur är trafiken, går det att lira 4-6 hela tiden? Citera
Gäst Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Hur är trafiken, går det att lira 4-6 hela tiden? Att spela i set bli jobbigt, däremot om man startar upp nya när man åker ut så fungerar det med 4 bord. Har inte provat 6 än (för liten skärm), men de bör väl gå det med. Kanske kan det bli segt den här tiden iofs, bara knappt 3000 inne nu. Citera
Gäst Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Har spelat 5 st $26 SNG på Full Tilt nu, plus $78. Ska fixa lite saker nu (diska, ringa min tidigare arbetsgivare, bädda sängen, m.m ) Totalt idag: Party: +$14 (inräknat inköpet i $10k) Full Tilt: +$78 Vore riktigt skönt om detta blir en stabil plussdag. Citera
Myssion Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Bra med tighta spelare (förrutom bubblan då)? Hur menar du nu? Citera
SnGGrindaren Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Flyt du hade i en SnG där chipleadern skämde ut mig med J10 Citera
Gäst Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Trodde det skulle bli en grön dag, men icke. Missklonken är min vän idag. Totalt idag: Party: -$132 Full Tilt: -$26,4 Citera
Gäst Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Flyt du hade i en SnG där chipleadern skämde ut mig med J10 Ja, men det var typ den enda Citera
Mogge13 Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Flyt du hade i en SnG där chipleadern skämde ut mig med J10 synd att 74 inte kunde få stå mot KK .. Citera
Gäst Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Flyt du hade i en SnG där chipleadern skämde ut mig med J10 synd att 74 inte kunde få stå mot KK .. Jag vet, men det verkar som om magin bara gäller Miami och Ruterkund Citera
SnGGrindaren Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Flyt du hade i en SnG där chipleadern skämde ut mig med J10 synd att 74 inte kunde få stå mot KK .. riggat Citera
Gäst Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Hehe, rätt sjukt vad det kan svänga faktiskt, vände megaoflyt till megaklonk. Skönaste va ju lätt att slå Mogge HU Håller på att spela den sista för dagen, sen ska jag sammanställa dagen, hamnar nog lite plus ändå, trots förmiddagens back. Citera
Gäst Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Gah, gjorde ett idiotspel i den sista och åkte som 6:a, men men. Dagens resultat: Party: -$132 Full Tilt: +$200,40 ---- Totalt: +$68,40 Börjar gilla Full Tilt mer och mer, kanske beror på att jag plussade idag, men oavsett så kommer jag ha den som främsta sajt för SNG de närmaste dagarna. Partys försvinnande knappar är sjukt irriterande, får se hur jag gör när dom fixat det, kanske återvänder då. Har förresten inte sammanställt rullen på ett tag men så här ser det ut: Party: $508,07 Full Tilt: $800,40 WPX: $130,96 ---- Total BR: $1439,43 Antagligen inget mer spel idag, mer grind imorrn! Ciao! Citera
Juster Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Bra med tighta spelare (förrutom bubblan då)? Hur menar du nu? Jag menade inget. Jag undrade bara vad det var som var så bra med tighta spelare. Vanligtvis letar jag ju efter lösa spelare Citera
Gäst Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Överväger starkt att signa upp på Hollywood och cleara deras $200 bonus. Det är 100% RB om man clearar den genon SNG. Jag vet att vissa här på forumet har kört den genom SNG. Skulle därför bli oerhört tacksam om någon kunde svara på hur trafiken på SNG-borden är, bör väl gå att multitaba minst 4 samtidigt? Hur är strukturen? Spelarna, etc? Skulle iofs kunna kolla upp det själv, men jag har inget Ongame skin på datorn, så er hjälp vore GULD värd! Tack på förhand! Citera
SnGGrindaren Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Överväger starkt att signa upp på Hollywood och cleara deras $200 bonus. Det är 100% RB om man clearar den genon SNG. Jag vet att vissa här på forumet har kört den genom SNG. Skulle därför bli oerhört tacksam om någon kunde svara på hur trafiken på SNG-borden är, bör väl gå att multitaba minst 4 samtidigt? Hur är strukturen? Spelarna, etc? Skulle iofs kunna kolla upp det själv, men jag har inget Ongame skin på datorn, så er hjälp vore GULD värd! Tack på förhand! strukturen är jag inte säker på. Men går allafall lätt att multitabla, 6 bord är inget problem.. Citera
Gäst Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Överväger starkt att signa upp på Hollywood och cleara deras $200 bonus. Det är 100% RB om man clearar den genon SNG. Jag vet att vissa här på forumet har kört den genom SNG. Skulle därför bli oerhört tacksam om någon kunde svara på hur trafiken på SNG-borden är, bör väl gå att multitaba minst 4 samtidigt? Hur är strukturen? Spelarna, etc? Skulle iofs kunna kolla upp det själv, men jag har inget Ongame skin på datorn, så er hjälp vore GULD värd! Tack på förhand! strukturen är jag inte säker på. Men går allafall lätt att multitabla, 6 bord är inget problem.. Nästan så man skulle ge det en chans då, jag menar $200 efter 100 st $22 SNG är ju inte helt fel. Rakefritt liksom. Citera
Gäst Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Spelade 4 st till och samtliga utanför pengarna, gjorde återigen några dumma spel, får fan skärpa mig. Citera
bzkt Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Funkar ditt TourneyManager med FullTilts speed sng? Citera
Recommended Posts