Gå till innehåll

Conspiracy tar en liten pokerpaus


Conspiracy

Recommended Posts

Det jag rekomenderar er är att välja Seat 10 när ni spelar SNG, Seat 9 kan gå bra det oxå. Dom platserna är alltid glödheta. Tips nummer 2 är att studera dealern väldigt noga under tidida levels. Även om du lägger dig pre så kan du få användbara tells på dealern under pågående hand.

 

Hoppas detta kan hjälpa er!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 927
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu är jag färdig med bonusen så fiskarna på Ongame är all yours. Avslutade kalaset med en 130 turneringar lång streak där fru fortuna spottade mig i ansiktet. Denna gång valde hon smaken dominans vilket betydde att varannan gång jag pushade blev jag synad av en dominerande hand och fick jobba in 1 av 3 outs. Osannolikt, men underhållande.

 

Nåja, det hela stannade på +$750, 200+75 dollar bonus inräknat, så det kanske är fel att klaga. Nu lär ju dessutom min återkomst till Party inledas med en hejdundrande hotstreak. Är du sugen på hollywood-bonusen och behöver nån som kan skicka en referral för 75 dollars extra kan du ju skicka ett pm ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag färdig med bonusen så fiskarna på Ongame är all yours. Avslutade kalaset med en 130 turneringar lång streak där fru fortuna spottade mig i ansiktet. Denna gång valde hon smaken dominans vilket betydde att varannan gång jag pushade blev jag synad av en dominerande hand och fick jobba in 1 av 3 outs. Osannolikt, men underhållande.

 

Nåja, det hela stannade på +$750, 200+75 dollar bonus inräknat, så det kanske är fel att klaga. Nu lär ju dessutom min återkomst till Party inledas med en hejdundrande hotstreak. Är du sugen på hollywood-bonusen och behöver nån som kan skicka en referral för 75 dollars extra kan du ju skicka ett pm ;)

 

Skönt att du är klar!

 

Med tanke på att jag multitablar 6st så tror jag det är mer EV+ att spela på Party ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På begäran kommer här mina stats på $22 SNG från Tourney Manager.

 

Antal spelade: 175 st

ITM: 40 %

ROI: 23.1 %

$/h: $41.20

 

 

GRAFER/DIAGRAM/STATS

 

ROI/ITM

roi22oa2.th.jpg

 

Finish Distribution

finnish22sc0.th.jpg

 

Winnings

winnings22oc8.th.jpg

 

Daily Stats

daily22qu3.th.jpg

 

------------------------------------------------

 

Slänger upp lite stats som ligger på totalen, allt från $11-$33 SNG sen jag började spela SNG.

 

Antal spelade: 456 st

ITM: 39.5 %

ROI: 25.5 %

$/h: $39.85

 

Total ROI/ITM

roiitmallxt3.th.jpg

 

Total Winnings

winningsallyy5.th.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lillbrant kurva :shock:

 

Menar du den sista? :D Det beror ju oxå på att det är mkt mindre vinster på $11 tex. Om man har en rush på $33 så smäller det rätt högt. ;)

 

$22-kurvan är inte så platt på slutet den heller :D

 

Hehe, det var där rushen började ;)

 

Har inte du TM oxå? Skulle va kul att se dina stats! Har du spelat något idag förresten?

 

Inatt blir det tokgrind, ska upp i minst 40 st $33.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lillbrant kurva :shock:

 

Menar du den sista? :D Det beror ju oxå på att det är mkt mindre vinster på $11 tex. Om man har en rush på $33 så smäller det rätt högt. ;)

 

$22-kurvan är inte så platt på slutet den heller :D

 

Hehe, det var där rushen började ;)

 

Har inte du TM oxå? Skulle va kul att se dina stats! Har du spelat något idag förresten?

 

Inatt blir det tokgrind, ska upp i minst 40 st $33.

 

Jo jag har TM, men dom kurvorna är inte lika trevliga att titta på. 8-) (Låter lite kul, hihi)

Jag är inte så teknisk så jag vet inte riktigt hur man lägger in en bild på imageschack :D. Har inte spelat nått idag, och eftersom jag har blivit så sjukt badbeatad hela tiden så har jag precis kommit upp på $22 igen.

Provade att 9-tabla igår,, *stressigt* (med en skärm)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Provade att 9-tabla igår,, *stressigt* (med en skärm)

 

Har faktiskt funderat på att göra det oxå, 9 st är precis vad som får plats på min skärm.

 

Hur får du plats med 9? Gör du borden jätte små eller?

 

Har en 21" CRT-skärm med 1600*1200 upplösning. Borden blir jättesmå :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu när jag börjat grinda SnG igen så funderar jag på dells 30" skärm :twisted:

 

Jag går oxå och funderar på vilken skärm jag ska köpa. Det lutar åt två st Samsung Syncmaster 20" (1600*1200 upplösning). Finns det några fördelar med att välja Dells 30" skärm när man grindar SNG?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu när jag börjat grinda SnG igen så funderar jag på dells 30" skärm :twisted:

 

Jag går oxå och funderar på vilken skärm jag ska köpa. Det lutar åt två st Samsung Syncmaster 20" (1600*1200 upplösning). Finns det några fördelar med att välja Dells 30" skärm när man grindar SNG?

 

skönt att ha allt på 1 skärm :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...