Broccoli Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Hur svårt är det att verifiera detta själv? Haha, sant. Det är bara det att när en sajt tar ut dolda avgifter på ett ställe, så blir åtminstone jag lite orolig för att de plötsligt börjar göra det även på andra ställen. Tillit är liksom en grundläggande förutsättning för att jag ska vilja spela på en sajt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kausti Postad 31 Mars , 2007 Rapport Share Postad 31 Mars , 2007 Fet felpost Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morango Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Mycket dåligt av 24h poker att inte besvara frågorna. De har bevisligen varit och kikat i tråden tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rosco Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Förstår inte att ni orkar spela kvar på den skitsajten. Finns ju hundratals bättre och seriösare sidor att lira på. Skurkar är vad dom är! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Momus Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Jag får högt blodtryck varje gång jag läser den här tråden. Och jag kan inte begripa att pokerforum/poker.se kan ha sammarbete med ett företag som har som affärsidé att lura oss spelare. Mickol sammanfattar det hela väldigt bra: "B2B har genom åren enligt min åsikt "rånat" mig personligen på femsiffriga belopp på en avgift som aldrig existerat. Tänker man på hela kundstocken så handlar det ju säkert om miljontals kronor som B2B "rånar" sina kunder på." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 30 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2007 Jag borde få något journalistpris för att startat denna tråd!! Gillar dock 24hpoker ändå....men det kanske mest beror på min fina 24hlaptop jag fick! ha ha så partisk man blev då då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts