jaha Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 du har 2d-3d och limpar in på sb efter att 5 spelare synat. du floppar nöten med Ah-4h-5s. du pottar och får en syn. turn 9h, du bettar 3/4 pott och han dubblar eller tripplar ditt bet. vad gör du? Citera
jaha Postad 21 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2006 bluff är ju definitivt ej omöjlig men limpad pott och syn på floppen... Citera
kfluffie Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=24068 Är han lite fiskig av sig och synar Pottbetts till färgen? MVH //KF Citera
jaha Postad 21 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=24068 Är han lite fiskig av sig och synar Pottbetts till färgen? MVH //KF ja, definitivt. Citera
kfluffie Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=24068 Är han lite fiskig av sig och synar Pottbetts till färgen? MVH //KF ja, definitivt. Då blir det nog fold. Även om du har en sån fin hand så synar ju firrarna och ibland träffar de färgen. Då ska man inte ge dem mer pengar än vad de är värda d.v.s. Inga. Visserligen kan han sitta på typ AK med ett klöver eller dy. men varför ta risken så att säga. MVH //KF Citera
serenity Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 Är han lite fiskig av sig och synar Pottbetts till färgen? Är det så fiskigt att syna 6bb på ett färgdrag verkligen? Citera
kfluffie Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 Är han lite fiskig av sig och synar Pottbetts till färgen? Är det så fiskigt att syna 6bb på ett färgdrag verkligen? Beror på hur avbetalningsbenägen den andra är. Det är ju upp till Jaha i den här handen att visa att han antagligen är det eller inte är det. MVH //KF Citera
krizz Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 Finns nog ingen som lägger ett färgdrag mot ett potbet i en limpad pot. Citera
jaha Postad 21 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2006 Är han lite fiskig av sig och synar Pottbetts till färgen? Är det så fiskigt att syna 6bb på ett färgdrag verkligen? Beror på hur avbetalningsbenägen den andra är. Det är ju upp till Jaha i den här handen att visa att han antagligen är det eller inte är det. MVH //KF jag foldade, så då är det ju fel att syna flopp, betade tom mer än pott tror jag, typ 1.3*pott för jag hade synmaskiner i potten. bara så jobbigt att floppa nötter och folda på turn. jag känner bara att jag vill ej chansa där när jag kan hitta en mycket bättre situation senare. Citera
kfluffie Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 Finns nog ingen som lägger ett färgdrag mot ett potbet i en limpad pot. Frågan kvarstår ju i hur Avbetalningsbenägen den andra är. Nu valde ju Jaha att folda och det är ju aldrig kul när man sitter på en fin-fin hand men What to do? MVH //KF Citera
rickie Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 Färgdrag har man nästan alltid implicita odds för att syna pottbetts med. Citera
poker_oscar Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 Färgdrag har man nästan alltid implicita odds för att syna pottbetts med. Knappast. Åtminstone inte online där många är shortstackade. Citera
Recommended Posts