jaha Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 cashgame: 1 limpare före, du höjer 5bb med AsAc och har 95 kvar i stacken. får en syn, han har 360bb och är en kompetent spelare. flopp 9d-Kd-2c, han pottar du reraisar 3ggr hans bet. turn 5d han pottar igen, vad gör du? skulle han våga semibluffa med färgdrag mot en preflopraiser med K på floppen och skulle han syna med färgdrag efter din raise? han har ju antagligen KK, färg, AK eller set. du slår bara Ak och den känns minst trolig. Citera
Nidson Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 Jag tror inte att en färg skulle beta turnen så jag skulle tippa att fi har en K+ruter eller något annat som vi slår. Set är dock också en möjlighet eftersom fi på turn skulle beta det för att skydda sig mot ett färgdrag. Hursomhelst, jag synar eftersom det på turnen ligger typ 77b i potten och vi bara har 62bb kvar i stacken. Citera
kfluffie Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=24068 MVH //KF Citera
jaha Postad 21 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2006 ja AdKx är ju en ganska trolig hand. Citera
Recommended Posts