gdaily Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Här hejjar vi in forumspelarna i söndagsturneringarna den 25/6 Citera
jna Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Kul om vi kunde hetsa fram ett stort deltagande från pokerforum. Därför börjar jag med att anmäla mig till Partys turre. Fyll gärna på med fler turneringar. Om man inte vill köpa in direkt finns ju miljoner satelliter att spela. Jag brukar oftast göra åtminstone något försök att få delta lite billigare... Party $1M: jna (nick Sockeboy) PokerStars $1M: Citera
gdaily Postad 20 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2006 Jag har själv planerat in Party och Starsturrarna, men det är ett par satteliter som går samtidigt, så jag kanske struntar i Stars denna gång (vill inte ha för många igång samtidigt). Party lär jag i alla fall spela. Citera
Ceritus Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Vad är det med stars turre nu på söndag? Inköpet ligger på $1050 och inte $215 som det brukar vara. Någon som har en förklaring? Tänkte lira stars, får se om jag lyckas kvala. Återkommer isåfall med nick. Citera
Myssion Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Vad är det med stars turre nu på söndag? Inköpet ligger på $1050 och inte $215 som det brukar vara. Någon som har en förklaring? De har en sådan 1 gång/månad tror jag, istället för den vanliga. Citera
gdaily Postad 20 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2006 Vad är det med stars turre nu på söndag? Inköpet ligger på $1050 och inte $215 som det brukar vara. Någon som har en förklaring? Tänkte lira stars, får se om jag lyckas kvala. Återkommer isåfall med nick. Då blir det definitit inte Stars för mig Citera
jna Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Då kommer jag nog spela någon satellit till Stars. Gillar känslan att spela en dyr turnering billigt. Lite att förlora, mycket att vinna. Inte en chans däremot att jag köper in direkt. Dels för att det är för dyrt och dels för att värdet förmodligen är sämre med så högt inköp. Tomtar kan möjligen ha råd med $215, men inte $1050. Citera
Myssion Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Då kommer jag nog spela någon satellit till Stars. Gillar känslan att spela en dyr turnering billigt. Lite att förlora, mycket att vinna. Inte en chans däremot att jag köper in direkt. Dels för att det är för dyrt och dels för att värdet förmodligen är sämre med så högt inköp. Tomtar kan möjligen ha råd med $215, men inte $1050. Kryllar ju av tomtar ändå, tack vare alla satelliter. Snälla gdaily, ändra stavfelet i rubriken, jättejobbigt ju... Citera
Nusseman Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Snälla gdaily, ändra stavfelet i rubriken, jättejobbigt ju... Done Citera
jna Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Då kommer jag nog spela någon satellit till Stars. Gillar känslan att spela en dyr turnering billigt. Lite att förlora, mycket att vinna. Inte en chans däremot att jag köper in direkt. Dels för att det är för dyrt och dels för att värdet förmodligen är sämre med så högt inköp. Tomtar kan möjligen ha råd med $215, men inte $1050. Kryllar ju av tomtar ändå, tack vare alla satelliter Men till en så dyr turnering är väl ändå satelliterna rätt dyra? Om man dessutom är halvtomte själv så blir det nog bara +EV om man är snäll mot sig själv. Då känns det tungt att lägga upp så pass stor del av bankrullen på ett bräde . Citera
LAB Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Kommer köra party och ev stars samt några 40-100k. Ang sateliterna till stars så finns det 27$ shootouts med hyffsat värde i..särskillt mellan kl 10-15. Dom har 1 plats garanterad och såg ett par st i morse med ca 30 spelare. Citera
PxT Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Till Stars 1050$ turnering finns det följande satelliter, med rake inräknad: 11$ Unlimited Rebuys 27$ Double Shootout (1 plats), både turbo och vanliga 33$ Unlimited Rebuys Turbo 80$ Freezeout Sedan finns det ett antal FPP satelliter också. Citera
LAB Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Till Stars 1050$ turnering finns det följande satelliter, med rake inräknad: 11$ Unlimited Rebuys 27$ Double Shootout (1 plats), både turbo och vanliga 33$ Unlimited Rebuys Turbo 80$ Freezeout Sedan finns det ett antal FPP satelliter också. Samt 80$ rebuy Citera
Njursparven Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Jag har som vanligt kvalat in till partys. Fjärde veckan i rad nu Jag rekomenderar 11$ rebuy sateliterna om ni vill spela för en billig peng, känns nästan omöjligt att misslyckas, men det är klart, jag har ju haft en del tur också. Citera
Akerman Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Jag har som vanligt kvalat in till partys. Fjärde veckan i rad nu Jag rekomenderar 11$ rebuy sateliterna om ni vill spela för en billig peng, känns nästan omöjligt att misslyckas, men det är klart, jag har ju haft en del tur också. Själv försöker jag undvika sateliter där varje inköp är under 10% av stolen. Tycker partys $33 är mer mys men de går så sällan, men ska bli kul o ta en billig kval in till stars 1k tour. Hoppas vi får se fler från pf.nu klonka i de större söndags turneringarna. Citera
Njursparven Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Jag har som vanligt kvalat in till partys. Fjärde veckan i rad nu Jag rekomenderar 11$ rebuy sateliterna om ni vill spela för en billig peng, känns nästan omöjligt att misslyckas, men det är klart, jag har ju haft en del tur också. Själv försöker jag undvika sateliter där varje inköp är under 10% av stolen. Tycker partys $33 är mer mys men de går så sällan, men ska bli kul o ta en billig kval in till stars 1k tour. Hoppas vi får se fler från pf.nu klonka i de större söndags turneringarna. Jo men det är REBUY också. Om det är exempelvis 70 deltagare så brukar det bli över 100 rebuys och kanske 30 addons. Citera
Thåström Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Kan ju bli så att sverige lira på söndag, då är man inte särskilt sugen på poker Citera
Myssion Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Snälla gdaily, ändra stavfelet i rubriken, jättejobbigt ju... Done Va? Det är fortfarande fel ju... Citera
jaha Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Jag har själv planerat in Party och Starsturrarna, men det är ett par satteliter som går samtidigt, så jag kanske struntar i Stars denna gång (vill inte ha för många igång samtidigt). Party lär jag i alla fall spela. varför föredrar du partys framför stars? Citera
gdaily Postad 20 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2006 Jag har själv planerat in Party och Starsturrarna, men det är ett par satteliter som går samtidigt, så jag kanske struntar i Stars denna gång (vill inte ha för många igång samtidigt). Party lär jag i alla fall spela. varför föredrar du partys framför stars? Skattefritt på Party, inte på Stars, så det är den teoretiska skillnaden Citera
Myssion Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Du vill ha "Rejlbörd" va? Nästan. Räjlbörd heter det ju. Citera
Surfludde Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Lycka till ikväll alla hårda turneringsrävar!!! Jag ska göra mitt bästa i primas och Partys söndagsturneringar samt scandinavian masters! ses vid borden Citera
Jessica Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Ska kanske lira stars 1050. Boomade några sattelitter men kanske köper in mig direkt ist. Citera
Recommended Posts