PataPata Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 Jag är fortfarande totalt mållös. http://www.pokerhand.org/?379256 Citera
Svinto Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 Nu vet jag knekt bajs om NL, men om min namne har för vana att ge upp så där bara för att han får lite mothugg preflop är det kanske inte så överdrivet konstigt att folk försöker att betta bort honom? Citera
Cyntax Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 Med den floppen ... suck, jag skulle då beta 2/3 av potten iaf. Han får skylla sig själv lixom. Citera
serenity Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 Representera AA/KK och checka ner i position är väl inte så värst smidigt spel nej... Citera
daimx Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 Det handlade väl snarare om att han drog det där bettet på river utan att det finns en sidepot. han kan väl inte tro att han leder mot killen som redan är allin? Citera
dlinder Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 Oj vad mycket dåligt spel i en och samma hand. Citera
PataPata Postad 19 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 19 Juni , 2006 Det handlade väl snarare om att han drog det där bettet på river utan att det finns en sidepot. han kan väl inte tro att han leder mot killen som redan är allin? Ja det är ju detta som är helt otroligt. Citera
PataPata Postad 19 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 19 Juni , 2006 Jag vet inte varför folk förespråkar continuation bet in i en tomsidopot utan chans att få syn av sämre hand. Att bli bortbluffad "ska" ju vara en omöjligthet i detta läge. Citera
PataPata Postad 19 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 19 Juni , 2006 Skumt, jag postade inte den här handen i handanalys för jag tyckte jag spelade den perfekt. Antingen så läser nån handen fel eller så har jag väldigt mycket kvar att lära. Citera
jezaja Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Skumt, jag postade inte den här handen i handanalys för jag tyckte jag spelade den perfekt. Antingen så läser nån handen fel eller så har jag väldigt mycket kvar att lära. Trycker du upp till 70 också efter en reraise med AA/KK? Ställ istället för att investera >1/3 av stacken med AK, isolera mot shortstacken. Om man inte betar floppen så vet man ju garanterat att man har bäst hand på turn och bör ta lite betalt. Citera
jannekev Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Jag är fortfarande totalt mållös. http://www.pokerhand.org/?379256 Då har du inte sett mycket Citera
PataPata Postad 20 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2006 Jag är fortfarande totalt mållös. http://www.pokerhand.org/?379256 Då har du inte sett mycket Det är seriöst bland det donkigaste jag sett under mina 60k händer på den här nivån. Jag menar limpreraisen med KJo med en 40bb stack mot 3 motståndare, meh standard men en coldcall i sb för 40bb av sin 120bb stack med KQ och sen riskera ännu mer av sina chips på river med ungefär 0 chans att kunna vinna något på det, helt otroligt. Citera
Recommended Posts