Andersson Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 #17807 + (672) - [x] <Cure> Jag har nog haft för mycket fritid idag. <Cure> Det ringde en telefonförsäljare i morse. Han presenterade sig med för- och efternamn och vilket företag han arbetade för. Han ville sälja något telefonabonnemang. Jag sa att jag var upptagen och bad honom ringa upp lite senare. När han lagt på söker jag på hans namn på internet men hittar inget skoj, så jag ringer folkbokföringen istället och tar reda på hans adress och personnummer. <Cure> Två timmar senare ringer snubben igen. Det gällde tydligen något specialerbjudande från Tele2. Jag säger att jag tar erbjudandet. Då säger han att han kommer spela in på band ett muntligt avtal. Han börjar med att fråga mitt namn, varvid jag säger mitt namn. <Cure> Sedan ska jag läsa upp mitt personnummer. Då läser jag upp försäljarens personnummer. Det blir lite tyst i luren några sekunder, men snart fortsätter han med avtalet. Till sist ska jag säga min adress och självklart säger jag då försäljarens adress. Det är tyst i luren i 10 sekunder innan *jag* säger "Då kopplar vi in dig så snart vi kan." <Cure> Det är helt tyst i 10 sekunder innan försäljaren svarar med "Jag ska inte köpa något abonnemang?" <Cure> "Kunde du inte sagt det tidigare?" frågar jag. "Onödigt att du slösar min tid så här." Återigen 10 sekunders tystnad och snabba andetag i luren hörs. Sedan hör man bara ett <klick>. <Cure> Konstig snubbe. <Cure> Nu tillbringar jag resten av dan med att beställa massa saker i hans namn ur dagens reklamhäften som kom i morse. <Cure> Hoppas han gillar sin prenumeration på utländska frimärken för endast 99 spänn i månaden. <Quader> Ditt hat mot telefonförsäljare är nog inte riktigt hälsosamt... Citera
EL_FishkO Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 #35122 (247) <Pulvret> Hej nåns om har ett bra tips på mp3-spelare? Jag vill gärna ha en med riktrgt bra ljudkvalitet, jag har nälmigen köpt ett par nya högperstandalurar, shure e3c. Hej jag är en kille på 23 bast. Jag upptäckte min homosexualitet för drygt ett år sedan och har accepterat den först nu. Jag söker en snygg, rolig, sport- och modeintresserad kille hör av dig till *********@hotmail.com för ett eventuellt förhållande. Tacksam för snabba svar. Puss på förhand.ilket märke ska mna satsa på??? <Pulvret> VAFAAAAAAN * Quits: Pulvret (Signed off) Citera
Skadast Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 #35122 (247) <Pulvret> Hej nåns om har ett bra tips på mp3-spelare? Jag vill gärna ha en med riktrgt bra ljudkvalitet, jag har nälmigen köpt ett par nya högperstandalurar, shure e3c. Hej jag är en kille på 23 bast. Jag upptäckte min homosexualitet för drygt ett år sedan och har accepterat den först nu. Jag söker en snygg, rolig, sport- och modeintresserad kille hör av dig till *********@hotmail.com för ett eventuellt förhållande. Tacksam för snabba svar. Puss på förhand.ilket märke ska mna satsa på??? <Pulvret> VAFAAAAAAN * Quits: Pulvret (Signed off) Ctrl-V istället för Shift-V har jag också lyckats med, men det där ror nog hem de flesta pokaler Citera
HeyJohan Postad 10 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 10 Juli , 2006 Jag dör <Merrick178> OMFG <Merrick178> My Mom just called and I sound like my dad <Merrick178> She said "Is that you?" I said "Yea" She said "Im glad you answered cause boy am I horny!" <Merrick178> AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH <Merrick178> WTF <Merrick178> IM GONNA GO STAB MYSELF IN THE HEAD NOW Citera
Recommended Posts