Gå till innehåll

Analysprogram till Svenska Spel?


Blattanfejan

Recommended Posts

Hejsan,

 

Är det någon som känner till något analysverktyg som är kompatibelt med Svenska Spel samt var man få tag i det, pris och omdöme.

 

En annan sak, blir man "sämre" pokerspelare av att spela på lägsta nivåerna? Brukade spela $ 5-10 s'n'g eller fixed $ 1/2 men hade inte bankrulle till längre perioders motgång. Började spela NL cash 05/1 på SS och har nu 10 dubblat bankrullen. Jag brukar multitabla 2-4 10-bord och ändrat mitt spel. Förr var jag betydligt tightare, nu kan jag limpa med på A-x, K-Jo, 9-10s och liknande händer om ingen höjt preflop. Vid ofarlig flop eller mittenpar brukar jag göra värdebet på ca 70% och anpassar sedan spelet till det. Tippar på att jag ser ca 30-40% av flopparna vilket jag själv egentligen tycker är för många. Sitter det några extremt löst-aggresiva tightar jag mig men generellt spelare jag som ovanstående.

Knaspoker? Jo, men bankrullen växer stadigt.

 

Vilka nivåer spelas det "bra" poker på?

 

Kommentarer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bra och bra poker. Har själv testat alla nivåer upp till 25/50 på Svenska Spel. Lyckats plussa bra på alla nivåer. När jag har spelat har spelet varierat extremt mycket på bordsval. Väldigt viktigt att hitta bra bord och dåliga spelare. Kombination av detta har för mig resulterat i att 5/10 har varit mest vinstgivande. Tycker nästan att ju högre upp man kommit ju lösare har spelet varit (sen om är det individuellt om gillar det, många gånger man får lägga sina händer som e topp prefllop). Många som vill se floppen hela tiden. Setten brukar betala riktigt bra där uppe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Till frågan då. Finns det något analysverktyg till SvS-klienten? Och var kan man köpa det i så fall?

 

Vad jag vet finns det inget... men jag har väldigt gärna fel!

Går lite OT och frågar om det finns något till sportingbet? Dom har ju samma klient som SvS så jag antar att det inte finns det men återigen har jag gärna fel! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...