icahero Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 Vad är buy in och hur många startar i denna turneringen, samt hur ofta går den? E dt freezeout? Prima och SvenskaSpel nörd, kan inget om de överiga siterna. Citera
hajen Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 Vad är buy in och hur många startar i denna turneringen, samt hur ofta går den? E dt freezeout? Prima och SvenskaSpel nörd, kan inget om de överiga siterna. Buy in 215$ den går varje söndag och det är freezout Citera
Plox Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 Vilken sajt är det vi pratar om? Pärtypöker Citera
Skumdum Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 grattis grattis. känns som det gått troll i pf-storturnerings-maskineriet. Jag, iremmats o du alla trea. KAN inte va en slump... Citera
rilleg Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 åh. om ni är osäkra så behöver ni inte anta att vissa killar är just dem ni tror det är, the don är inte fuat. Jag förstår inte, först frågr man en fråga om det verkligen är dem, sen 2 meningar senare måste det vara dem utan någon sagt nåt... lol grattis fmrramzi och ola Citera
RaMz Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 FmOramzi. O för otur. det är inte jag som e highwon längre. Citera
Recommended Posts