Wallinho Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 Undrar om det är någon som sett denna video som också reagerade på avsnittet om semibluffar. Exemplet hon tar upp ser ut som följer: Your hand: Ac 8c The Board: Jh 8s 3c 7c Vad hon sen säger är att om Fi i denna hand har AJ så har man "12 wins". Jag får det endast till 11, 9 för färgen och de två återstående åttorna. Spelar den sena timmen mig ett spratt eller är hon ute o cyklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pajkie Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 Hjärter kung. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 Du har nog glömt K:heart: Edit: Oops, nån annan hann före. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 Ursäkta jag måste vara dum i huvet men jag ser inte hur hjärter kung ska vinna potten åt "oss". Kan nån förtydliga lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 K vinner ju inte handen till A 8 handen på något sätt... eller är det ett standardskämt som man inte fattade? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Torsus Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 K vinner ju inte handen till A 8 handen på något sätt... eller är det ett standardskämt som man inte fattade? jävligt avancerat skämt i så fall...! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 Tack för det. Var ganska nyvaken i morse och satt och undrade vad det var jag missade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 jag fattar inget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mysticum Postad 16 Juli , 2006 Rapport Share Postad 16 Juli , 2006 För att citera Annie Duke själv: "He's a comic genius" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts