heltok Postad 18 Juni , 2006 Rapport Postad 18 Juni , 2006 har letat efter nÄgon basic tabell för preflopspel jag kan följa lite halvt.  det nÀrmaste en tabell jag har kommit Àr: http://www.archduke.org/simplex/art  men detaljstuderar man den verkar den lite smÄskum eller sÄ Àr jag dum. dessutom inte sÄ utskriftsvÀnlig  vet ni nÄgon fÀrdig tabell man nÄgonstans? Citera
Hjort Postad 18 Juni , 2006 Rapport Postad 18 Juni , 2006 Den dÀr tabellen Àr balansspel för enrundastexas utan rake. AlltsÄ, bara prefloppspel och sen showdownpoker. Det skiljer sig ganska mycket frÄn flerrundorstexas med kraftig rake, sÄdan poker bör bli tightare.  FörstÄr inte riktigt vad som Àr konstigt med tabellen, eftersom det förklaras i texten. Citera
heltok Postad 18 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 18 Juni , 2006 Den dÀr tabellen Àr balansspel för enrundastexas utan rake. AlltsÄ, bara prefloppspel och sen showdownpoker. Det skiljer sig ganska mycket frÄn flerrundorstexas med kraftig rake, sÄdan poker bör bli tightare. FörstÄr inte riktigt vad som Àr konstigt med tabellen, eftersom det förklaras i texten.  förklarar saken...  sÄ till frÄgan, vet du nÄgon tabell för sÄdan FLT som spelas pÄ nÀtet? Citera
Hume Postad 18 Juni , 2006 Rapport Postad 18 Juni , 2006 HÀr Àr en tabell för shorthanded lÀnk Citera
Hjort Postad 18 Juni , 2006 Rapport Postad 18 Juni , 2006 HÀr Àr en tabell för shorthanded lÀnk "The difference between playing three-handed and two-handed is as large as the difference between playing two-handed and playing with yourself" - Andrew Prock (nÄgot parafraserat). Citera
heltok Postad 18 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 18 Juni , 2006 som sagt, HU efterfrÄgades det. Citera
Kornone Postad 18 Juni , 2006 Rapport Postad 18 Juni , 2006 Man kommer inte lÄngt med en lista pÄ hÀnder som ska spelas FL HU. Varefall jag spelar alla typer av hÀnder beroende pÄ situation. ellerÀr jag ute och cyklar? Citera
gdaily Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 Starthandstabell:  PÄ knappen (om den Àr small blind, gÀller inte sajter med felaktiga regler): Alla hÀnder med höjning, förutom 32, 42, 52, 43, 53o PÄ Big blind: Syn med top 10%, höjning med 11-20%, Äterigen syn med 21-75%  Eller nÄt liknande. Citera
Vinden Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 Undvik att tre-beta för mÄnga hÀnder frÄn BB. Du vill inte fÄ in en massa bets nÀr du inte har position resten av handen. Variera ditt spel, gÄ inte i fÀllan att bara trebeta dina PP och Ax, dÄ Àr det bÀttre att du inte trebetar alls. Citera
heltok Postad 19 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 19 Juni , 2006 jag spelar pÄ party dÀr bb har button och talar sist. Citera
Recommended Posts