Gå till innehåll

Pokerpsyke


The__muse

Recommended Posts

känns det bra att ha a-kassa och lira poker hela dagarna? Ska man inte söka jobb :roll:
Du förstärker verkligen dom fördomar jag har mot livsmedelsarbetare. Vad vet du om något förutom mejeriprodukter? Har jag sagt att jag spelar poker hela dagarna? Jag har gått på a-kassa i 2 mån första gången i mitt 26åriga liv.

Men snacka gärna med dina ica polare, pokervärlden behöver alla lågbegåvade spelare den kan få! :lol:

 

Det här var väl ganska onödigt? Jag som f d ICA-arbetare skulle nog säga att det är du som har en iq under 100. Han ställde en retorisk fråga (med lite förhastade slutsatser) och då går du till angrepp mot honom och tusentals andra livsmedelsarbetare som gör att du får pengar nu när du blivit tillfälligt arbetslös.

 

Lycka till med dina psykologiska hinder och passa på att be icahero om ursäkt under tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Många inlägg här som man skrattat åt, det där med ica/iq var ju mest på skämt och det trodde jag dom flesta förstod! Iaf vill jag be er som upplevt min text som stötande så hemskt mycket om ursäkt.

Jag har precis varit på malborgs(ica) och handlat min frukost och skämmdes riktigt när jag tänkte på hur glad jag är att dom finns.

 

Passade på att beröma mejerikillen för en underbar frontning i kylen vilket gjorde det möjligt för mig att plocka åt mig den färskaste av tropicana juice( vinnade pokerspelares morgondryck)

 

Så förlåt mig alla ni hårt knegande livsmedelsfolk. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...