Gå till innehåll

FY FAN VAD JAG HATAR PRIMA!!!!!!!!!!!!


zlop

Recommended Posts

Jag är så jävla förbannad på PRIMA skitverk just nu så jag vet inte vad jag ska göra.

 

Jag började idag och körde hela bonusen på Crazy Poker och sedan när jag ska be dem om bonusen då säger de att jag inte är berättigad den, för att jag och en kompis ska ha användt samma dator (som vi inte har gjort, inte på crazy iaf)

 

Så är inte fallet utan jag har loggat in med mitt Bet365 konto på hans dator för länge sedan och sen efter det har han haft problem att registrera sig på andra prima sajter.

När han har registrerat sig så kommer alltid upp en fråga om firsta bilen och då står där redan mitt användarnamn.

Så nått fel har hänt efter att jag har loggat in på hans dator.

 

Så nu har man suttit och sumpat pengar på Crazy Poker och sen är man heller inte berättigad att få bonusen.

 

Vet nån hur man kan göra för att det här inte ska hända igen.

Vi har testat att avinstallera Bet365 men det hjälpte tydligen inte. Hur får man bort allt som de sparar för jag kan tänka mig att det sparas i nån logg-fil som inte tas bort när man avinstallerar.

 

ALL SKIT TILL ER PRIMA.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...