Uppenberg Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 http://www.pokerstars.com/poker/promotions/bonus/ 7x FPP på reload bonusen och 10x på signupen Hur får jag FPP? Citera
myrslok Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Nån som vet hur lång tid man har på sig att cleara efter insättningen? Citera
Uppenberg Postad 15 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2006 Nån som vet hur lång tid man har på sig att cleara efter insättningen?PS bonusar går aldrig ut. Du kan till och med sätta in penga för bonusen och ta ut pengarna sen om du inte har tid att göra bonusen Citera
myrslok Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Nån som vet hur lång tid man har på sig att cleara efter insättningen?PS bonusar går aldrig ut. Du kan till och med sätta in penga för bonusen och ta ut pengarna sen om du inte har tid att göra bonusen Just jäklar, det visste jag ju! Om jag hade rotat lite mer inuti mitt huvud kanske jag hade hittat det Citera
DrRoland Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Nån som vet hur lång tid man har på sig att cleara efter insättningen?PS bonusar går aldrig ut. Du kan till och med sätta in penga för bonusen och ta ut pengarna sen om du inte har tid att göra bonusen Tror deras bonusar går ut efter ett år, men är inte säker. Det är nog svårt att cleara ps bonusar på låga nivåer då potten måste vara 20$ för att man ska få en fpp. Citera
gdaily Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Men det är ruskigt lätt att cleara bonusen på tävlingar på stars... En 5x bonus motsvavar 100% rakeback på Stars tävlingar, dvs 10x = 50% RB för tävlingar... Citera
MajkTheBike Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 meeeeeeeeeeeeeeeh! öVER 20? micro och low går fetbort, 3-4 $ NL är det som gäller! Citera
kydyl Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 hmm, jag har inget konto där, kan man först sätta in för signupen och sen för reloaden? Citera
kydyl Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 hmm, jag har inget konto där, kan man först sätta in för signupen och sen för reloaden? Kan svara själv. Ja det kan man. Citera
JGrande Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Om jag förstått det rätt så kan jag alltså casha in 600$, och sedan ta ut dom direkt men fortfarade har kvar bonusen? Citera
Uppenberg Postad 15 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2006 Om jag förstått det rätt så kan jag alltså casha in 600$, och sedan ta ut dom direkt men fortfarade har kvar bonusen?inte direkt men efter nån dag Citera
pluntzky Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 7x Suger Har ju alltid varit 5x, mkt tråkigt Citera
Kollikock Postad 16 Juni , 2006 Rapport Postad 16 Juni , 2006 7x Suger Har ju alltid varit 5x, mkt tråkigt Jag håller med! Om det inte hade varit så att jag spelar väldigt mycket på Stars just nu och bara ser reloadbonusen som just en bonus. Som f d bonushora så förstår jag din smärta och ditt ogillande. Citera
Johan Axelsson Postad 16 Juni , 2006 Rapport Postad 16 Juni , 2006 Tråden har inte ens hunnit bli lång, och redan massa konstiga felaktiga uppgifter i den. Gunnarn postade länken om hur man tjänar FPP, ändå påstås det av DrRoland att potter måste vara över $20 för att få FPP (vilket ju t.ex. inte gäller för FLT $0.5/$1 eller $1/$2). Men visst som alltid tidigare bör man spela FLT $2/$4 eller högre för att få fart på bonusar på PS. Dom har en nyhet nu oxå; man får 2 FPP för potter som rakeas $3. Detta ger en hel del på $3/$6 och högre. Citera
DrRoland Postad 16 Juni , 2006 Rapport Postad 16 Juni , 2006 Jag syftade givetvis på NL, som de flesta spelar. Ska man cleara pokerstars bonusar på cashgames så bör man nog lira minst NL200. Det verkar ju inte som om de delar ut halv fpps eller kvarts fpp (som på tain tex) om potten är på 5 eller 10$. Citera
maxxxx Postad 16 Juni , 2006 Rapport Postad 16 Juni , 2006 Så om man normalt lirar NL50 så är det bättre att spela SnGs? Citera
Aeis Postad 16 Juni , 2006 Rapport Postad 16 Juni , 2006 Har jag rätt när jag säger att det är helt värdelöst att ta sign-up bonusen? Är väll bättre att ta reloaden och bara stoppa in så att bonusen blir 50$ om man inte vill spela mer än det? Visst är det en allt eller inget bonus? Citera
Aeis Postad 16 Juni , 2006 Rapport Postad 16 Juni , 2006 Note: If you are making your first deposit on PokerStars, you can receive both of the bonuses during this promotion. After making your first deposit and entering the "FirstJune2006" bonus code, you can make a second deposit before Tuesday, June 20, and also receive the 20% deposit bonus. Såg just detta. Någon som vet om de clearas samtidigt? Citera
Supra Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 När går bonusen ut? Var det innan 20 juni eller gäller den idag också? Citera
dlinder Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Vad jag har förstått är reloadbonusen slut nu. Citera
hage Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 Note: If you are making your first deposit on PokerStars, you can receive both of the bonuses during this promotion. After making your first deposit and entering the "FirstJune2006" bonus code, you can make a second deposit before Tuesday, June 20, and also receive the 20% deposit bonus. Såg just detta. Någon som vet om de clearas samtidigt? nej, de stackas Citera
Recommended Posts