highbury90 Postad 28 Juni , 2008 Rapport Share Postad 28 Juni , 2008 TEXT Hur är det med respekten för din "vän" Björn Isberg? Björn har ett flertal gånger skrivit att han inte vill outa sitt nick. Ändå vill du ha en diskussion om hans nick på ett öppet forum. OM det nu är Björn som spelar under Luck123, så vill du dessutom ta reda på vem som spelar på hans konto, vilket ju inte är tillåtet att göra enligt full tilts regler... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baliku Postad 28 Juni , 2008 Rapport Share Postad 28 Juni , 2008 Hur är det med respekten för din "vän" Björn Isberg? Björn har ett flertal gånger skrivit att han inte vill outa sitt nick. Ändå vill du ha en diskussion om hans nick på ett öppet forum. OM det nu är Björn som spelar under Luck123, så vill du dessutom ta reda på vem som spelar på hans konto, vilket ju inte är tillåtet att göra enligt full tilts regler... Håller med dig där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
John_teh_Donk Postad 30 Juni , 2008 Rapport Share Postad 30 Juni , 2008 Vet nån vem "slaktarn" är? Som sitter på Full tilt's 200/400 omaha bord. *EDIT* Hittade lite info: Ishak 'Slaktarn' Noyan om det kan stämma. http://www.pokerpages.com/players/profiles/62632/ishak-noyan.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Baver Postad 16 Juli , 2008 Rapport Share Postad 16 Juli , 2008 Regista8 och IamSoSo på fulltilts $200/$400 PLO. Båda från "sweden". Vilka är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 18 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2008 Vet nån vem "slaktarn" är? Som sitter på Full tilt's 200/400 omaha bord. *EDIT* Hittade lite info: Ishak 'Slaktarn' Noyan om det kan stämma. http://www.pokerpages.com/players/profiles/62632/ishak-noyan.htm Lär inte vara ishak, han har ett annat konto på den sajten, och lär inte spela så högt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 18 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2008 Kvitto på ftp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SFN Postad 13 September , 2008 Rapport Share Postad 13 September , 2008 Lite namn på Full Tilt jag undrar om: Patatino och Lady Marmelade=Guy laliberte ? Urindanger Chufty Trex313 Icallsowhat Lolina Noataima Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 13 September , 2008 Rapport Share Postad 13 September , 2008 Lite namn på Full Tilt jag undrar om: Patatino och Lady Marmelade och Noataima =Guy laliberte ? Urindanger Chufty Trex313 Icallsowhat Lolina . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 13 September , 2008 Rapport Share Postad 13 September , 2008 Lite namn på Full Tilt jag undrar om: Patatino och Lady Marmelade=Guy laliberte ? Urindanger = Di Dang Chufty Trex313 = Hac Dang Icallsowhat Lolina Noataima Dom är brorsor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SFN Postad 13 September , 2008 Rapport Share Postad 13 September , 2008 tack, hittade svaren själv efter lite mödosamt letande. Patatino,Lady Marmelade,Noataima=Guy laliberte Urindanger = Di Dang Trex313 = Hac Dang Icallsowhat=Yin Lolina=Tim Phan Chufty=Richard Ashby Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Guss Postad 17 September , 2008 Rapport Share Postad 17 September , 2008 Vet ngn vem "enyoj" på Party Poker är. Ska tydligen vara en svensk. Spelar 25/50. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 26 September , 2008 Rapport Share Postad 26 September , 2008 vem är Baisti från sverige som lirar 200/400 omaha på ftp just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wallie999 Postad 26 September , 2008 Rapport Share Postad 26 September , 2008 Baisti spelar även Omaha8 2K/4K på FTP för tillfället. Jag blir också lite nyfiken... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Någon som vet vem Grindemode är på FTP? Svensk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Någon som vet vem Grindemode är på FTP? Svensk han spelar bra ibland dåligt ibland..intressant konto IMO delat kanske.. Helt sjuka spel han gör ibland iaf. Plussar bra ibland och tokbackar ibland..inte så konstigt om man synar allin påå turn med nakna låga färgdrag iof. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 han spelar bra ibland dåligt ibland..intressant konto IMO delat kanske..Helt sjuka spel han gör ibland iaf. Plussar bra ibland och tokbackar ibland..inte så konstigt om man synar allin påå turn med nakna låga färgdrag iof. Ah, kanske skulle ta en närmare titt på honom. Kan vara bra värde men hög varians. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Någon som kan bekräfta att HeldDerArbeit på I-Poker är Nebbis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Någon som kan bekräfta att HeldDerArbeit på I-Poker är Nebbis? va i helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreePlopp Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Någon som kan bekräfta att HeldDerArbeit på I-Poker är Nebbis? Jag drog faktiskt lite på smilbanden andra gången jag läste meningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 va i helvete ? Jag drog faktiskt lite på smilbanden andra gången jag läste meningen. ? Vet inte varför, men är ganska säker på att jag läst detta på flera ställen. Lite svårt att specificera vart just nu bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreePlopp Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Med tanke på Nebbis förra uttalande om judar så lär ju det där nicket inte vara till hans favör direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Med tanke på Nebbis förra uttalande om judar så lär ju det där nicket inte vara till hans favör direkt. Okey. Att Nebbis skulle ha utalat sig negativt om judar är inget jag känner till, men jag är ganska övertygad om att just HeldDerArbeit faktiskt är nebbis. Som sagt, kan någon bekräfta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
two_aces Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Med tanke på Nebbis förra uttalande om judar så lär ju det där nicket inte vara till hans favör direkt. Släpp sargen, det var nebuchad som pratade om judar, inte nebbis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rymz2008 Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Nån som vet vem eisenhower1 är egentligen? Killen är ju lagom känd men ingen vet vem han är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Nån som vet vem eisenhower1 är egentligen? Killen är ju lagom känd men ingen vet vem han är? Han heter glenn och är från göteborg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts