AA__ Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 Anthony Chanderlein Rilleg, Där har du tyvär helt fel det är ej Anthony han hade "BigAnt" då han var delägare av "PokerAnt" ett skinn på B2B. Jag känner CrulAnt och heter något helt annat. Mvh AA__ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 vem är Anthony C? vi kör en klassiker, i skogarna i Värmland står tiden still och världen omkring märks inte till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AA__ Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 vem är Anthony C? En av delägarna av T6-poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 Rilleg,Där har du tyvär helt fel det är ej Anthony han hade "BigAnt" då han var delägare av "PokerAnt" ett skinn på B2B. Jag känner CrulAnt och heter något helt annat. Mvh AA__ det var den infon jag fick av tiger19 iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 Enligt uppgifter jag har så är han "endast uppsignad" och inte delägare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AA__ Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 Ja det är Jonas danielsson a.k.a. nebuchad Är Falting på prima samma spelare? Yes, fälting på prima är fälting. Han är lika het varje dag. Mycket duktig spelare och framförallt trevlig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AA__ Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 det var den infon jag fick av tiger19 iaf.. Det är lugnt rilleg, i bland kan det vara kul att rätta nötproffsen men som sagt det är en helt annan..........Du och jag har även pratas vid fler tal ggr......Får du ngt annat att vita i. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 Yes, fälting på prima är fälting. Han är lika het varje dag. Mycket duktig spelare och framförallt trevlig nu snackar du nog i nattmössan, falting är inte nebuchad. Det är ett borlänge konto Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 vi kör en klassiker, i skogarna i Värmland står tiden still och världen omkring märks inte till Våga inte påstå att en värmlänning är framför flötet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 han har valt att inte outa sig och vill inte ha diskussioner kring honom på olika forum. Det är en kändis iaf Äntligen vet jag en hemlis i den här tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 han har valt att inte outa sig och vill inte ha diskussioner kring honom på olika forum. Det är en kändis iaf Bestämmer han det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 Bestämmer han det? Tillviss grad antagligen genom att berätta för de som vet att han inte vill bli outad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GodOfPoker Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 Prima: StandingWave - Illari Sahimies = Ilari Sahamies? Isokala - Ville Vahlbeck = Ville Wahlbeck B2B: raisepot - Juha Helpi = Juha Helppi -ANTONIUS- - Patrick Antonius = Patrik Antonius Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AA__ Postad 22 Januari , 2008 Rapport Share Postad 22 Januari , 2008 nu snackar du nog i nattmössan, falting är inte nebuchad. Det är ett borlänge konto Rilleg, ??? Nu hänger jag inte med nicket "falting" på PRIMA är falting. Ett konto som sagt från Blge. Har alltid spelat höga stakes. Och är en jäkligt trevlig kille. Jag nämnde ingeting om någon "nebuchad" rille vart fick du det från? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 22 Januari , 2008 Rapport Share Postad 22 Januari , 2008 Oj. CruelAnt kan vara den mest weaktighta spelaren jag spelat emot. +1 Limpar från knappen är standard! Knappast vinnande ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 22 Januari , 2008 Rapport Share Postad 22 Januari , 2008 Ingrid_Swede på prima? Gammal spelare med nytt nick eller? Ja det är Jonas danielsson a.k.a. nebuchad Stämmer inte riktigt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrGibson Postad 22 Januari , 2008 Rapport Share Postad 22 Januari , 2008 det sägs att det är den duktiga rödhåriga turneringsspelaren från Island. Jag har inget namn men han har en oortodox spelstil Jag har svårt att förstå mej på honom... Dragit ut mej som fan och spelat så sjukt fiskigt på €2/4 till €5/10, men har ändå ofta stora stackar på borden. Och spelar ju upp till €25/50 och är inte ovanligen med på topplistan med +20k och uppåt. Spelar han mkt annorlunda på högre nivåer och bara fiskar på "småstakes"? Nån som kan ge mej klarhet i hans lir? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HTDrD Postad 28 Januari , 2008 Rapport Share Postad 28 Januari , 2008 Vilka är grabbarna som spelar på högsta borden på Betfair? Ex: Sinceroo Suckmyd Operation Mcqeen77 Bloeffer Piranha77 Fyll gärna i med andra nick om ni kan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checkamat Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Vilka är grabbarna som spelar på högsta borden på Betfair? Ex: Sinceroo Suckmyd Operation Mcqeen77 Bloeffer Piranha77 Fyll gärna i med andra nick om ni kan inte helt säker men tror Operation är Ram Wasvani och sinceroo är nån italiensk sportbettare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Någon som vet vilka dessa big boys på ftp är? Trex313 Kinexxx Luck123 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Knobbe Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 inte helt säker men tror Operation är Ram Wasvani och sinceroo är nån italiensk sportbettare Nja sportbettskillen nicar väl "Sincero". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Nja sportbettskillen nicar väl "Sincero". Ser väl ganska lika dant ut i mina ögon i alla fall. Var tog den där Jonte... vägen som spelade 100/200€ Hu mot Sincero på b2b för halvår sen typ och vem är han? sjuka summor flera dagar irad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henke-Jo Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jutteson Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Någon som vet vilka KungLui och __Dolly__ är på ladbrokes?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 8 Februari , 2008 Rapport Share Postad 8 Februari , 2008 någon som vet vem SirWinAlot9 på ladbrokes är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts