SilverRäven Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 nån som vet vem nomind är på priima? tog terroristen på 30k inatt............... japan? sikk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matte_Maiden Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Stämmer ej. Saxat från msn med Jakz101: utureblue16: your boy is a cheater Tongni1: why do you say that futureblue16: been confirmed from people I know on the inside Tongni1: lol no way futureblue16: erik123 same thing Tongni1: here ill ask next time he gets on futureblue16: yeah, bet he'll tell the truth futureblue16: that's why he can cap K high no draw and hit every time futureblue16: and cap 52o preflop every time Så kul att folk som torskat en massa deg till erik och alex ska börja hitta på historier från ingenstans lol. Ganska tragiskt men samtidigt ganska roligt. Vad är det som inte stämmer? Att de fuskar? Att de blivit bannade? Antar att det är det förstnämnda, men var lite otydligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 sry, menade bara att det där om att han fått kontot avstängt inte stämde. Msn konversationen la jag bara in för skojs skull i efterhand för att visa att tom highstakes mongon hittar på sjuka historier. Han har helt enkelt tagit en liten paus och inget mer. Allt snack om fusk och collusion kan ni glömma, även om det är roligare med konspirationsteorier. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matte_Maiden Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Tackar för svaret Ramz. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tiltmonroe Postad 25 November , 2006 Rapport Share Postad 25 November , 2006 Visste väl att det inte stämde, ville bara ha det bekräftat. thanks ramz =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 Vem är joocs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 Någon som vet om Christer Björin spelar på nätet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 Vad nickar shahin på svs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 27 November , 2006 Rapport Share Postad 27 November , 2006 Vad nickar shahin på svs? holk_e_not Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 27 November , 2006 Rapport Share Postad 27 November , 2006 Vad nickar shahin på svs? holk_e_not kan vara det sämsta nicket jag någonsin sett ...no offence Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheAnalyst Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 så här sa ted forrest i chatten! profbackwards: what is pattern mapping suspected tlk of using artificial intel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 så här sa ted forrest i chatten! profbackwards: what is pattern mapping suspected tlk of using artificial intel ja asså. Han har colludat Hu som fan också. Och alla proffsnamn på siten är egentligen TLk som spelar alla konton mot fiskarna. Plus att han hackat fulltilts servrar så han ser deras kort, bland annat därför han syna river med 4a hög. Inte nog med det, TLK är också en bot som räknar ut det optimala spelet varje gång så att man inte kan vinna. Jag menar ingen har någonsin träffat denna texaslimitking. Finns många roliga historier. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oggeking Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 Vem är joocs? Weaktight Lowlimit/Skottar-tomte. Why bother? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Någon som vet om Christer Björin spelar på nätet? looooooooooooooooool Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Vem är joocs? Weaktight Lowlimit/Skottar-tomte. Why bother? lyl..... 1. Folk har inget minne 2. Vad har hänt som gör att du undrar 3. Kolla amexos.com pl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eastfeet Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Finnenfel på b2b? Idiot, vågar knappast berätta vem han är för någon. HUM Idiot? känner du han? Han vinner mkt o är bra, kan man få veta vem det är eller vet du inte? Han har mordhotat varenda spelare på 5/10 i chatten, därför tror jag knappast han vågar berätta vem han är Haha okej,,tillhör du den skaran som blivit mordhotad? Jag tillhör skalan, tog printscreen och drog iväg massa mail till både mitt skins support och b2b, utan resultat. Snubben är helt psyk, fattar inte hur han kan få spela vidare på nätverket efter allt han sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Någon som vet om Christer Björin spelar på nätet? looooooooooooooooool Lol på dig själv Varför lolla du mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Någon som vet om Christer Björin spelar på nätet? looooooooooooooooool Lol på dig själv Varför lolla du mig? En vild gissning är väl att det där med datorer inte riktigt är hans grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Någon som vet om Christer Björin spelar på nätet? looooooooooooooooool Lol på dig själv Varför lolla du mig? En vild gissning är väl att det där med datorer inte riktigt är hans grej. Men Glimne klarar ju av det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 Någon som vet om Christer Björin spelar på nätet? looooooooooooooooool Lol på dig själv Varför lolla du mig? En vild gissning är väl att det där med datorer inte riktigt är hans grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 lyl..... 1. Folk har inget minne 2. Vad har hänt som gör att du undrar 3. Kolla amexos.com pl Vad har joocs med Amexos att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 så här sa ted forrest i chatten! profbackwards: what is pattern mapping suspected tlk of using artificial intel jag vill köpa en kopia av TLKs pattern map Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 ingår uppdateringar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 Vem är joocs? Weaktight Lowlimit/Skottar-tomte. Why bother? lyl..... 1. Folk har inget minne 2. Vad har hänt som gör att du undrar 3. Kolla amexos.com pl 2. Spelade mot honom i en turnering och kom på att jag sett honom länge på highstakesbord (kanske inte jättehögt). Tänkte om det ´var nån på forumet. 3. Hur menar du, är det han? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AAisking Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 EDIT DP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts