Gå till innehåll

Ramzis Internetnickhörna (ny)


Gila01

Recommended Posts

Vart har fuat tagit vägen? Man ser aldrig The_sea längre har han bytt nick? Var ju ganska länge sedan man såg han mega tilta i chatten

 

Spelade på samma bord som han ett tag i Barcelona, sa att han hade haft konstant otur i flera månader och förlorat massor så nu har han tagit ett break.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Finnenfel på b2b?

 

Idiot, vågar knappast berätta vem han är för någon.

 

HUM Idiot? känner du han? Han vinner mkt o är bra, kan man få veta vem det är eller vet du inte?

 

Han har mordhotat varenda spelare på 5/10 i chatten, därför tror jag knappast han vågar berätta vem han är ;)

 

Haha okej,,tillhör du den skaran som blivit mordhotad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart att Greenstein är CrazyZachary.

 

Barry Greenstein har fått smeknamnet The Bear, det började visst som ett smeknamn inom familjen men som sen spritt sig.

 

Det finns en relativt ny skiva med, i huvudsak, finländsk folkmusik som har titeln "On The Shoulders Of The Great Bear". Någon, med skämtlynne, i Greenstein närhet har säkert sett till att han fått ett exemplar.

 

På skivan finns ett spår med namnet "CrazyZachary". (Egentligen är CrazyZachary ( Hullu Sakari ) namnet på en finsk polska.)

 

=> Greenstein är CrazyZachary :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart att Greenstein är CrazyZachary.

 

Barry Greenstein har fått smeknamnet The Bear, det började visst som ett smeknamn inom familjen men som sen spritt sig.

 

Det finns en relativt ny skiva med, i huvudsak, finländsk folkmusik som har titeln "On The Shoulders Of The Great Bear". Någon, med skämtlynne, i Greenstein närhet har säkert sett till att han fått ett exemplar.

 

På skivan finns ett spår med namnet "CrazyZachary". (Egentligen är CrazyZachary ( Hullu Sakari ) namnet på en finsk polska.)

 

=> Greenstein är CrazyZachary :D

 

och jag som trodde jag inte hade något liv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart att Greenstein är CrazyZachary.

 

Barry Greenstein har fått smeknamnet The Bear, det började visst som ett smeknamn inom familjen men som sen spritt sig.

 

Det finns en relativt ny skiva med, i huvudsak, finländsk folkmusik som har titeln "On The Shoulders Of The Great Bear". Någon, med skämtlynne, i Greenstein närhet har säkert sett till att han fått ett exemplar.

 

På skivan finns ett spår med namnet "CrazyZachary". (Egentligen är CrazyZachary ( Hullu Sakari ) namnet på en finsk polska.)

 

=> Greenstein är CrazyZachary :D

 

Eller så är det så att han är stort fan av Desperate Housewives och som ALLA vet så heter killen vars "mamma" (Vilket inte var hans mamma då hon fick barnet av en pundare, sen flyttade hon då till Wisteria Lane där allt utspelare sig. Hon dödar senare pundaren. Zacks pappa är egentligen Mike delfino som har nyligen flyttat in på Wisteria Lane) tog livet av sig i första avsnittet heter just Zachary. Sen att han är helt crazy det måste alla hålla med om! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tina1 och supermazak, är det bara tobias persson resp mats rahmn som spelar på de kontona eller är de delade?

 

Inte helt 100 på Tobbes konto, Mats spelar ensam iaf 95% av tiden, bara en åsna som lånat hans konto nån gång.

 

Går ganska bra för han, särskilt med tanke på att han nyss börjat med Omaha shorthanded/texas HU.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tina1 och supermazak, är det bara tobias persson resp mats rahmn som spelar på de kontona eller är de delade?

 

Inte helt 100 på Tobbes konto, Mats spelar ensam iaf 95% av tiden, bara en åsna som lånat hans konto nån gång.

 

Går ganska bra för han, särskilt med tanke på att han nyss börjat med Omaha shorthanded/texas HU.

 

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tina1 och supermazak, är det bara tobias persson resp mats rahmn som spelar på de kontona eller är de delade?

 

Inte helt 100 på Tobbes konto, Mats spelar ensam iaf 95% av tiden, bara en åsna som lånat hans konto nån gång.

 

Går ganska bra för han, särskilt med tanke på att han nyss börjat med Omaha shorthanded/texas HU.

 

tina1- är tobbe.. tobbe stödjer en lokal sponsor i malmö o spelar på deras b2b skin...

 

supermazak är ja en tomte.... jag tycker inte ens det är kul o skriva om vem det är ... han är en tomte... o han mår inte bra..... usch.. nu har jag fasnat i stockholms "ge ledtrådar vem killen är trots man vet"

 

jag mår dåligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet nån vem JeffStoughton från Sundsvall är på iPoker, sitter med 100K på högsta bordet och väntar på spel, får inga. Lirar HU mot mig för andra dagen i rad på 3/6 HU, och blir skitförbanad för att han backar rakt ut hela tiden. Så sjukt , jag fattar inget.

 

e du seriös i det du säger? för i så fall letar jag fram vem det är... eller DUMMAR Du dig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...