Gila01 Postad 15 Juni , 2006 Rapport Share Postad 15 Juni , 2006 Här diskuterar vi nicknames på "kända" spelare på olika siter. /jezaja Här är en liten sammanställning av Gila01, förhoppningsvis kan han uppdatera och hålla listan någorlunda aktuell när nya nicks tillkommer i tråden. Poker Stars Allen Cunningham - wallfly Arron Bartley - GambleAB Art Blanda - nibluck Barry Greenstein - crazyplayer Brett Jungblut - Gank Chip Jett - Capnncoke Chip Reese - gamblerinc Chris Moneymaker - Money800 Cliff Josephy - JohnnyBax Cory Saunders - texdaddy Daniel Negreanu - doublesuited David Benyamine - magicpitch David Colclough - el blondie David Williams - RugDoctor Davin Anderson - dabest247 Dustin Wolfe - neverwin Dutch Boyd - KidDutch Erick Lindgren - EDOGN Erik Sagstrom - Erik123 Eveyln Ng - Evybabee Gavin Griffin - wsop2005 Gavin Smith - birdguts Greg Raymer - Fossilman Gus Hansen - Broski or havoc14 Hans 'Tuna' Lund - luckysucker Hoyt Corkins - measyH Huck Seed - octane190 Isabelle Mercier - NoMercy Jim Meehan - actiondonkey JC Tran - Area23JC John D'Agostino - jdags21 John Juanda - LuckBox Joe Cassidy - Butch Acidy Jon Lane - G6Dragon Joseph Cordi - DeOhGee Josh Arieh - Razorbax Kirill Gerasimov -kirillG Layne Flack - reloadthis Mark Seif - MarkDShark Matt Dean - mattpackage Matt Matros - jacksup Michael Mizrachi - The Grinder Mike Matusow - MrPokeJoke Noah Boeken - Exclusive Patrick Jackson - PMJackson21 Paul Darden - D-Rockkk Paul Magriel - X-22 Paul Phillips - extempore Paul Wolfe - DOUBLEDUCE Pete Giordano - TheBeat Peter Eichhardt - FoxyLisa Phil Hellmuth - #1_Lucky_One Phil Ivey - eurogon Prahlad Friedman - Prefontaine Richard Grijalva - gotmilk Sam Grizzle - 4KingAceHole Scott Fischman - emptyseat88 Scotty Nguyen - Noo limit Shawn Rice - WestTexasMan Simon "Aces" Trumper - PateK Thomas Keller - Bigglesworth Tim Spake - Slambam2 T.J. Cloutier - J9 of clubs Todd Arnold - Diablo VT Todd Witteles - Dan Druff Tom McEvoy - Tom McEvoy Tony G. - wraptduck Tony Ma - Tigerma Wiliam Chen – wchen ----------------------------------------------- Prima 410 - Johnny Lodden amexos - Oskar S bad_ip - Johnny Lodden BennyBula - Tobias Persson Cogaz - Andreas G Crazy_horse - Ram Vaswani Crippoli - John P Dared - Per-Werner S Daydreamer - Alex S dazzy - Dennis Kobberø Plejdrup DODARN - Robert Lux Fast_Freddie - Mohamad Kowssarie Falting - Petter F Hellraiser - Jani Sointula Isokala - Ville Vahlbeck I_KNOCKOUT_U - Patrick Antonius ip_control - Per Ummer Ironballs - Henrik K Joseph123 - Sargon R Kris85 - Kristian Kjöndal Laaur2 - Jarle K Legato - Bo Sehlstedt McStuntz - Marc Cass omgwhatafish - William Thorsson OrvarKalle - Anton Bergström Ozzy87 - Ozzy Sheikh StandingWave - Illari Sahimies TiltMeNot - Bengt Sonnert TheSea - I_Grind_On_U - Fuat Can Tipex - Mikael Thuritz TheTerrorist - Mohamad Kowssarie Telefonkiosk - Jonas L tsarrast - Brian Rast TILTJOHAN - Johan L Undercover - Ram Vaswani Zweig - Prahlad Friedman ----------------------------------------------- B2B -ANTONIUS- - Patrick Antonius Cocktail - PeterEichart Fijiwater - Martin de Knijff lirarerik - Erik Friberg LizLieu - Liz Lieu Macavity - Dan Glimne MALAKA_ - William Thorsson NhTyWp - Raymi Sanchez-Thörn Nohend - Tony Karademir NEW_YORK - Bengt Sonnert raisepot - Juha Helpi Svantekung - Mikael Thuritz Tretjak - Ken Lennaárd _ZLATAN_ - William Thorsson??? ----------------------------------------------- Ultimate Bet Annie Duke - AnnieDuke Antonio Esfandiari - antonio Ben Affleck - bizingo Bruno Fitoussi - psykokwak Daniel Larsson - Krullis David Ulliott - Devilfish Eric Brenes - liga26 Eric Sidel - empty chair Erick Lindgren - Ticker Erik Sagstrom - Erik123 Freddie Deeb - kid55 Fuat Can - thegreatest1 Harley Hall - wetspot Howard Lederer - tiltological Hoyt Corkins - Hoyt Corkins James Worth - KrazyKanuck John Juanda - Zhuge Liang Josh Arieh - atl-angela Juha Helpi - Peasant Layne Flack - Layne Flac Mike Matosow - dill pickle Noah Boeken - “Who is Next” Patrik Antonius - tryharderfish Phil Gordon - Tallphil Phil Hellmuth - PhilHellmuth Phil Ivey - joe buttons Prahlad Friedman - im sleeping Rafe Furst - tiltboy Scott Fischman - EmptySeat88 Scotty Nguyen - scottynguyen Taylor Caby - Green Plastic Thomas Keller - gummybear Todd Arnold - NSXT1 ----------------------------------------------- Full Tilt Arron Bartley - GambleAB Allen Cunningham - Allen Cunningham Andy Bloch - Andy Bloch Barry Boatman - Barry Boatman Brett Jungblut - Gank Chip Reese - CaseyAtTheBat Chris Ferguson - Chris Ferguson Clonie Gowen - Clonie Gowen David Benyamine - looseslots David Chiu - David Chiu David Grey -David Grey Eli Elezra - eps Erik Friberg - lirarerik Erik Sagström - Erik1223 Eric Seidel - Eric Seidel Erick Lindgren - Erick Lindgren Gary Lent - Tryangle Gus Hansen - Gus Hansen Howard Lederer - Howard Lederer Hoyt Corkins - Hoyt Corkins Huck Seed - Huckleberry Seed Jennifer Harman - Jennifer Harman John D'Agostino - John DAgostino John Juanda - John Juanda Josh Arieh - josh arieh Layne Flack - Layne Flack Lee Watkinson - Lee Watkinson Mark Vos - Mark Vos Mike Matusow - Mike Matusow Mohamad Kowssarie - TerrorOfSweden Patrik Antonius - Luigi66369 Perry Friedman - Perry Friedman Phil Gordon - Phil Gordon Phil Ivey - Phil Ivey Prahlad Friedman - Spirit Rock Rafe Furst - Rafe Furst Ram Vaswani - Ram Vaswani Richard Brodie - Quiet Lion Stuart Patterson - Stuart Patterson Todd Arnold - NSXT2 Tuan Le - TeeDitty ----------------------------------------------- Party Poker Brett Jungblut - PurpleLungs Barry Tannenbaum - PokerBear Pete Giordano - TheRealBeat ----------------------------------------------- Tain Scooper - Christer Johansson Erik1234 - Erik Sagström RailBoss - Per Ummer MattC - Sargon Ruya bugsen - Birgitta Johansson ----------------------------------------------- Osorterat TexasLimitKing-Full Tilt = Alex1234-Crypto=unreal här på forumet spirit rock=thenizzles=zweig=rakebreak=Arbitrary - Prahlad Friedman TheSalmon=Erik123=Erik1234 - Erik Sagström KidPoker - Daniel Negreanu på ONGame Allthewomen - Patric Antonius crazyhorse - debbie7 - Ram Vaswani Crippoli - MrCrippoli - John Persson ___A___ - Mikael Westerlund på Ladbrokes pkrbt - Bengt Sonnert på Ladbrokes Macavity - Dan Glimne på Unibet Jamie Gold ------------HIGH STAKES REPORT------------ ------------HIGHSTAKES RAILBIRD BLOGG------------ ------------HIGSTAKES RAILBIRD RAPPORTERING & TIPS------------ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 15 Juni , 2006 Rapport Share Postad 15 Juni , 2006 asså... lås den här tråden o låt gila uppdatera när han får ett pm med nya namn bara så alla noooobs kan sluta ställa samma frågor i den andra tråden... my 2 cents.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 15 Juni , 2006 Rapport Share Postad 15 Juni , 2006 Japp, sammanställning i den här tråden, diskussioner i den andra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 15 Juni , 2006 Rapport Share Postad 15 Juni , 2006 Jag vet inte om Gila kan pilla i låsta trådar. Kan han det QoS? I så fall låser vi tråden. Annars så skriver inga andra i denna tråd, och därmed basta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gila01 Postad 15 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2006 Fortsätt att skriva i denna tråd så skall jag försöka uppdatera första inlägget under resans gång. Är det OK? Så kan man låsa den gamla... Edit: såg att den redan var låst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rosa Postad 15 Juni , 2006 Rapport Share Postad 15 Juni , 2006 tryharderfish heter Patrik Antonius på Ultimate Bet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedi Postad 16 Juni , 2006 Rapport Share Postad 16 Juni , 2006 Eftersom den andra tråden verkar vara låst, ställer jag min fråga här: Vem är Fast_Freddie på Prima?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OsccarZ Postad 16 Juni , 2006 Rapport Share Postad 16 Juni , 2006 Eftersom den andra tråden verkar vara låst, ställer jag min fråga här: Vem är Fast_Freddie på Prima?? Freddy Deeb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxxxx Postad 16 Juni , 2006 Rapport Share Postad 16 Juni , 2006 Eftersom den andra tråden verkar vara låst, ställer jag min fråga här: Vem är Fast_Freddie på Prima?? Freddy Deeb. [Observer]Fast_Freddie> I am deeb då var det klart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bossebo Postad 25 Juni , 2006 Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 vem i helvete är Diobusen på svenska spel? Han har losat ca 40-50K nu medans jag spelat.... han köper in friska marker hela tiden och är av med dom lika snabbt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 26 Juni , 2006 Rapport Share Postad 26 Juni , 2006 Eftersom den andra tråden verkar vara låst, ställer jag min fråga här: Vem är Fast_Freddie på Prima?? Freddy Deeb. [Observer]Fast_Freddie> I am deeb då var det klart 11.5 gånger på att Freddie är Deeb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 26 Juni , 2006 Rapport Share Postad 26 Juni , 2006 vem i helvete är Diobusen på svenska spel? Han har losat ca 40-50K nu medans jag spelat.... han köper in friska marker hela tiden och är av med dom lika snabbt!! Jag hoppas att du inte är crtaltdel för han spelar så jävla dåligt så det är inte sant. Sitter också med Diobusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bossebo Postad 26 Juni , 2006 Rapport Share Postad 26 Juni , 2006 Jag satt med honom på 10/20 bord innan han gick till 25/50... han tappade 24k vid det bordet... det var en kille som fick det mesta... känns som killen nästan försöker förlora... eller ja.. fattar inget.. måste ju vara uppe i 70k back nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bossebo Postad 26 Juni , 2006 Rapport Share Postad 26 Juni , 2006 Men då är du jarnis äller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suron Postad 26 Juni , 2006 Rapport Share Postad 26 Juni , 2006 vem i helvete är Diobusen på svenska spel? Han har losat ca 40-50K nu medans jag spelat.... han köper in friska marker hela tiden och är av med dom lika snabbt!! Jag känner förmodligen honom. Om det du skriver så är det tråkigt. Men han har säkert råd. Hoppas jag. Vem det är vill jag inte skriva men han älskar trav/Poker och bor i Västmanland. Jävligt schysst är han också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 26 Juni , 2006 Rapport Share Postad 26 Juni , 2006 70k svenska är ju som tur är "bara" $10K, så större summer förloras titt som tätt av andra spelare på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bossebo Postad 26 Juni , 2006 Rapport Share Postad 26 Juni , 2006 om du känner honom så kanske det är dax för ett litet snack? Visst, är han miljonär flera gånger om och han tycker det är kul o donera, men så tror jag inte är fallet? jaja, får hoppas han vinner tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bossebo Postad 26 Juni , 2006 Rapport Share Postad 26 Juni , 2006 Jo, jag vet gdaily... Men om du hade sett hur det gick till, så hade du fattat grejen... det är en sak o bli utdragen på rivern när man ställt in med kåk och förlorar imot en högre kåk, men han förlorade konstant! han gav bort pengar i ett par timmars tid... det var inte bara jag som märkte detta, utan snacket gick på de flesta borden om hans framfart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suron Postad 26 Juni , 2006 Rapport Share Postad 26 Juni , 2006 Jo, jag vet gdaily... Men om du hade sett hur det gick till, så hade du fattat grejen... det är en sak o bli utdragen på rivern när man ställt in med kåk och förlorar imot en högre kåk, men han förlorade konstant! han gav bort pengar i ett par timmars tid... det var inte bara jag som märkte detta, utan snacket gick på de flesta borden om hans framfart.. Det låter illa. Kan han ha varit full? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bossebo Postad 26 Juni , 2006 Rapport Share Postad 26 Juni , 2006 Han höjde istort sett varenda pott när jag satt på 10/20 bordet... köpte insig för 4 k hela tiden och förlorade och förlorade... Slängde bort nästan ett helt inköp på en bluff när FI satt på monsterhand osv... man kan vara agressive, men det finns ju en gräns och den gick han över Sen flyttade han ju upp till 25/50 bordet och losade 3 styck 10K inköp... minst! Man fick nästan en känsla av att människan försökte spela bort pengarna... jaja... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 28 Juni , 2006 Rapport Share Postad 28 Juni , 2006 Spelade en turnering nu på partypoker och där satt en som hette JohnnyBax, undra sa flundran om det är pokerstars bax tro ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medaljören Postad 28 Juni , 2006 Rapport Share Postad 28 Juni , 2006 petarne säger att TiltMeNot står med 2ggr på Prima listan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaha Postad 28 Juni , 2006 Rapport Share Postad 28 Juni , 2006 var hittar ,an sådana listor? finns det någon biiest winners på prima som på b2b? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ffredd Postad 1 Juli , 2006 Rapport Share Postad 1 Juli , 2006 Spelade en turnering nu på partypoker och där satt en som hette JohnnyBax, undra sa flundran om det är pokerstars bax tro ? Jag är nästan säker på att det är det, dels för att han själv utger sig för att vara det och för att han kom etta, tvåa, och etta de första tre gångerna jag såg honom hålla sig kvar tills det var 100 kvar. (Han åker förvånansvärt ofta ut tidigt). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 2 Juli , 2006 Rapport Share Postad 2 Juli , 2006 Spelade en turnering nu på partypoker och där satt en som hette JohnnyBax, undra sa flundran om det är pokerstars bax tro ? Jag är nästan säker på att det är det, dels för att han själv utger sig för att vara det och för att han kom etta, tvåa, och etta de första tre gångerna jag såg honom hålla sig kvar tills det var 100 kvar. (Han åker förvånansvärt ofta ut tidigt). ¨ förvånsvärt? hmmm tror inte du läst på turneringspoker ABC riktigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts