Cleburne Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Jag har börjat köra lite på svenska spel, men har flera gånger blivit bortkopplad mitt i händer. Hela klienten dör. Jag ska ringa support i morgon, men är det någon annan som varit med om något liknande? Det kostar ju en del pengar när man är mitt i en hand och bara blir utkörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
supertod Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Jag har samma problem.... jag ringde supporten å de sa att det var fel på min internetleverantör .... konstigt att det fungerar på andra klienter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 14 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Den förklaringen kan ju knappast hålla. Resten av nätet funkar, och även om det glitchar i någon sekund kan de ju inte stänga ned klienten helt. Det verkar ju bara vansinnigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riosatiy Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 mm har samma problem jag med.. deras klient verkar vara VÄLDIGT känslig för minsta packet loss i princip.... dåligt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Nog kan det vara så att SS klient är känslig för tappade paket men å andra sidan finns det ju bredbandsbolag (pun intended) som tappar fler paket än andra pga underkapacitet... /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Jag har då aldrig några problem med SvS, och jag kör 8Mbit Telia Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Jag har då aldrig några problem med SvS, och jag kör 8Mbit TeliaSamma här, stabilt som tusan. Kompisar som spelar på SvS med BBB däremot /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Oavsett leverantör är det ju HELT VANSINNIGT att hela klienten ska stängas ner så fort den tappar uppkopplingen. Vad finns det för tanke bakom? Förmodligen ingen alls... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Oavsett leverantör är det ju HELT VANSINNIGT att hela klienten ska stängas ner så fort den tappar uppkopplingen. Vad finns det för tanke bakom? Förmodligen ingen alls...Sant, Men om man anser att det här skapar ett väldigt stort problem för en så kanske man kan ta sig en funderare på att byta leverantör när bindningstiden löper ut. Alternativet är att fortsätta gnälla på sajter som SvS (som inte lär göra något åt det). /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
richardd Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Kör BBB 10/1 ADSL och har aldrig haft något problem med poker clienter, länge leve BBB! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts