Kristoffer Postad 21 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Jag har tyvärr inte haft någon tid för HHM på sista tiden. Jag ska försöka göra en kraftansträngning och se om jag kan lösa problemet med sidopotter. Just nu vet jag dock inte när jag kommer kunna titta på detta. Det är bara dumt att lova något. Men jag har inte gett upp, förr eller senare kommer det nog (om inte SS själva hinner före med en plugin till PT, fast det är väl inte så troligt). Citera
Lunkan88 Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Ett tips kan vara som någon annan nämnde att konvertera till nån annan sidas format än Party. Svenska spel har väl samma klient som Boss-nätverket så deras format kanske blir enklare? Citera
Kristoffer Postad 21 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Jo, men eftersom PT inte kan importera Boss-nätverkets handhistorik (väl?), så hjälper det inte mig om jag konverterar SS-händerna till det formatet ... Citera
Lunkan88 Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Det stämmer. Visste inte det. Vari ligger problemet med sidopottshanteringen? Finns det ingen sida som Poker Tracker stöder som gör likadant som Svenska Spel då? Citera
-mange- Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Finns det ingen på PT-forumet eller så som du kan fråga om du behöver hjälp? Hade vart guld om du kunde knäcka detta så man kan få in alla HH i PT Citera
Kristoffer Postad 7 November , 2006 Författare Rapport Postad 7 November , 2006 Jag tänkte titta lite närmare på detta i helgen. Vi får se vad det mynnar ut i. Citera
P-O Postad 7 November , 2006 Rapport Postad 7 November , 2006 Jag funderar på att släppa mitt program som tidsbegränsad men fullt fungerande trialversion tillsvidare. Får se hur det blir... Citera
P-O Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 Till alla som väntar, jag har skapat en tråd om mitt program. Se http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=36318 Citera
bossbaver Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Öppna filen i Wordpad istället (som textfil) och redigera den där. Då bör det funka. Det är en bra synpunkt du tar upp. Själv använder jag UltraEdit och den kanske gör lite märkliga grejer med textfiler ... Ska använda Notepad i nästa version. ser fortfarande ut som wingdings för mig... vad gör jag för fel? wordpad, word, anteckningar har jag testat.... whatta? Citera
Kristoffer Postad 20 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2007 Detta projekt går härmed i graven, dels eftersom SS har bytt format på sin handhistorik och dels eftersom P-O har vidareutvecklat funktionaliteten i sitt program HH Converter så att det nu går att få in handhistoriken i PokerTracker. Tack för alla kommentarer och uppmuntrande ord under Hand History Managers levnadstid. Citera
huhmz Postad 22 Juli , 2007 Rapport Postad 22 Juli , 2007 Kan bara säga att jag saknar funktionen från detta programmet med att enkelt exportera HH:s till pokerhand.org. Om någon annan har lust att fixa något liknande så skulle det sannerligen uppskattas! Citera
Recommended Posts