Gå till innehåll

Skicka in räkning


der_ko

Recommended Posts

Har nu ringt till neteller om tjatat lite och de vill att jag ska skicka in en räkning för att verifiera min identitet problemet är att jag bor hemma och har inga räkningar :?

Kvinnan jag talade med sa att jag kunde skicka in en av mina föräldrars räkning men de är rädda och tror att neteller är någon slags scam så jag behöver er hjälp med att övertala dem att neteller inte är farligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu ringt till neteller om tjatat lite och de vill att jag ska skicka in en räkning för att verifiera min identitet problemet är att jag bor hemma och har inga räkningar :?

Kvinnan jag talade med sa att jag kunde skicka in en av mina föräldrars räkning men de är rädda och tror att neteller är någon slags scam så jag behöver er hjälp med att övertala dem att neteller inte är farligt.

tror det är ok om du stryker över oväsentliga uppgifter på räkningen, det borde räcka med namn och adress

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det Neteller vill ha är ditt namn och adress på ett papper typ.

Har du inte en räkning så accepterar även ett personbevis från t.ex. skatteverket.

 

länk till skatteverket.se

Klicka på adress, skriv in ditt personnummer så skickar de ett på posten.

 

Om du vill kan du stryka över fyra sista siffrorna i ditt personnummer innan du mejlar en kopia till Neteller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...