sympathetic Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Jag tänkte lära mig spela lite shorthanded och då funderar jag på vilken site jag ska lira på. Lirar just nu på Party men orkar inte med att slaska bort hela rullen på NL 25 utan vill prova på NL 10 först. Några ideer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Everest har både NL2 och NL10 6-handed. Stars har även NL5, men Everest har nog det muppigaste motståndet jag har skådat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
claesed Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 prova någon sajt på primanätverket. Bet 365 är bra tycker jag. Just nu är det spel på 12 bord SH på den nivån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sympathetic Postad 14 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Everest har både NL2 och NL10 6-handed. Stars har även NL5, men Everest har nog det muppigaste motståndet jag har skådat. Ska kolla upp Everest. Stars är ju annars bra, men är inte det skattepliktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Everest har både NL2 och NL10 6-handed. Stars har även NL5, men Everest har nog det muppigaste motståndet jag har skådat. Ska kolla upp Everest. Stars är ju annars bra, men är inte det skattepliktigt? Jo, fast på de nivåerna så behöver du nog inte vara orolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sympathetic Postad 14 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Nähä? Så staten skiter i om man har vunnit typ 20 dollar på poker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Nähä? Så staten skiter i om man har vunnit typ 20 dollar på poker? så har jag fattat det som. Tror de börjar kolla upp det när det blir mycket, ca $150+. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellepedal Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Pokerstars är enormt fiskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sympathetic Postad 14 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Kul att höra . Ska prova Everest, Bet365 och Pokerstars nu. tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edison Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Nähä? Så staten skiter i om man har vunnit typ 20 dollar på poker? så har jag fattat det som. Tror de börjar kolla upp det när det blir mycket, ca $150+. Hehe. Tror nog inte man behöver oroa sig så mycket om man har vunnit $150... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts