ParadiseEric Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Vårt pokerrum växer! Under onsdagen 14 juni, från klockan 09.00 till ca. klockan 22.00, genomför vi en stor uppdatering av vår pokerklient. Vi lägger till efterfrågade finesser och helt nya spelformer. Under tiden är pokerrummet tyvärr inte tillgängligt. Vi tackar för ert tålamod och välkomnar er tillbaka till en ännu bättre pokerupplevelse! För mer information om vad som händer i klienten, se länk nedan: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=28183 Ändrade datum till 14e Citera
mikaela Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Under onsdagen 12 juni Skadeglädjen är den enda sanna glädjen..... Citera
siggec Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Det senaste är att pokern igång igen kl 17.30. I alla fall enligt Sportingbets hemsida. Citera
Duncan_Edwards Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Det senaste är att pokern igång igen kl 17.30. I alla fall enligt Sportingbets hemsida. nja. när jag försöker logga in står det 4.30 pm gmt, vilket betyder 18.30 svensk tid. Citera
Nickefik Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Aj, aj... innebär det att det inte blir någon onsdagsturnering "pokerforum"? Missade att den gick i maj. Jag hann i och för sig spela den sista med gott resultat och såg nu fram emot att få vara med i juni. Förra onsdagen så strulade servern och jag kunde inte logga in förrän ett par sekunder efter att registreringen var avslutad. Vore ju tragiskt ifall den inte blev av ikväll dessutom. Jag som hade tänkt fyra raka vinster i juni... Citera
ParadiseEric Postad 14 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2006 Aj, aj... innebär det att det inte blir någon onsdagsturnering "pokerforum"? Missade att den gick i maj. Jag hann i och för sig spela den sista med gott resultat och såg nu fram emot att få vara med i juni. Förra onsdagen så strulade servern och jag kunde inte logga in förrän ett par sekunder efter att registreringen var avslutad. Vore ju tragiskt ifall den inte blev av ikväll dessutom. Jag som hade tänkt fyra raka vinster i juni... Kommer vi bara igång så kör vi givetvis! Mvh Sportingbet Citera
JMEno1 Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Nu fick man hem uppdateringarna men kan int logga in...klagar på username/pass... Citera
mikaela Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Nu fick man hem uppdateringarna men kan int logga in...klagar på username/pass... Samma här, vill ju gärna vinna forumets tävling igen... Citera
Frege Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Nu fick man hem uppdateringarna men kan int logga in...klagar på username/pass... En generell sak, antar jag. Samma problem här. Citera
Atilla Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 när kommer det funka stod 17.30 på hemsiden? Citera
STO Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 kommer någon in? måste man ladda ny mjukvara från sportingbet.com? Citera
Duncan_Edwards Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Kommer in nu. Men pf.nu är cancelled! Citera
STO Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 jag är inne också nu! kom igen nu öppna upp pf Citera
JMEno1 Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Table and Tournament Listings Nya knappar med filter kommer att läggas till som kommer göra det lättare att välja mellan de bord man är intresserad av. Här blev man verkligen besviken. Vad jag kan se så är det inga knappar utan en "knapp" som lagts till och det är hide empty. Trodde man iaf skulle få välja SH eller FR bord? Kanske lagts till mer på tournaments då jag i princip inte lirar några kan jag inte säga nåt om det. Citera
Duncan_Edwards Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Turneringslistan fungerar lite halvdant. När jag väljer att sortera på starttid hamnar dom i någon slumpmässig ordning. Och nästa turnering som inte är cancelled är kl 1000 imorgon Blir väl till att prova cg så länge, men helt förtroendeingivande är det inte. Citera
Atilla Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 går fortfarende inte, kan i fortfarende äre indlogget? Citera
Duncan_Edwards Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 hur gör rman notes Äntligen fått logga in nu? Finns en gul ruta med en liten penna högst upp på varje spelare. Citera
vollebolle Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Jag kan verkligen inte connecta Börjar bli störande detta.... *Edit* Står att jag redan är inloggad, och en vän till mig söker på mitt namn ser att jag är inloggad. Jag får upp några felmeddelanden om att "unable to use filters" eller något, och ibland "user already connected" Har mailat support, men iiinget svar änsålänge Citera
masterplan Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Jag kan verkligen inte connecta Börjar bli störande detta.... Funkar fint här. Citera
Recommended Posts