Gå till innehåll

Uppdatering av klienten


Prizonic

Recommended Posts

Den största uppgraderingen är väl att man inte längre kan markera HH nummer i klienten utan måste skriva av dom för hand, det är så dåligt o korkat o ogenomtänkt så man blir på tilt, sämsta skiten ever :evil: orkar inte ens bemöda mig att spela på b2b när detta inte funkar

 

Hoppas den gamla klienten kommer tillbaka sålänge detta inte funkar, jag undrar hur den personen som kodade in detta tänkte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

numera autofokus när det är ens tur...

 

johan, ta bort det omedelbums, det är helt omöjligt att spela många bord

 

när man sitter och skall skriva in en bet någonstans så tar nästa bord över osv... HELT F*ing värdelöst

 

fick QQ med QT5 floppen foldat för jag inte hann agera dessuomt... sån tilt... som efter ja foldat pga tiden (ja satt o försökte skriva in hela vägen, men d blev ju fel eftersom andra bord tog över) så tar de andra två spelare i floppen och spelar floppen som om d hade stålet... :x

 

"det snabbar ju upp spelet" nä, det gör det inte, om jag skall göra något specifikt vid ett bord så vill ja göra det först innan ja gör annat..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OCH varför blir man sitout när man förlorar en all in???? det är ju helt kass... buuu för d...
Jaha, var det därför jag blev sitting out! Irriterande!

Lobbyn beter sig konstigt, markerar man ett bord eller en turnering och inte är snabb att regga sig så försvinner markeringen.

Jag gillar inte alls den nya uppdateringen av b2bklienten, jag ser bara försämringar? (Jag spelar på Martins, om det har någon betydelse iofs)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Baller, slog du huvudet igår?

 

numera autofokus när det är ens tur...

 

Det har väl alltid varit så på 24hPoker, HeyPoker mfl?

 

OCH varför blir man sitout när man förlorar en all in???? det är ju helt kass... buuu för d...

 

Eh? Jag spelade alldeles nyss och jag får 7 sek på mig att göra en rebuy... Om jag hinner med det blir jag inte SitOut.

 

Men... Jag håller verkligen med om att det är totalt värdelöst att inte kopiering från chathistoriken fungerar!! DE MÅSTE FIXA DETTA!!!!! :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hade ju chips kvar, eftersom det var mot en smallstack.. och blev sitout direkt.. it suger

 

autofokus, jasså, möjligt men som det är nu så stjäl borden uppmärksamhet (fokus) var 5 sekund eller liknande, inte bara en gång vilket gör det svårt att agera på ett specifikt bord... och det är uppdaterat på något sätt exakt hur kan ja inte säg, det är iaf sämre...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det skulle vara sån autofokus som finns på PokerStars där får man agera innan den flippar till ett annat bord! Och den flippar alltså över efter man har agerat och inte innan.. :?

 

Det skulle vara bäst om dessa nummer till HH som fanns i chatten var en länk som man kunde trycka på och det kom upp i ett nytt fönster HH för den handen.!!! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...