Prizonic Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Jag ser att ni har uppdaterat klienten. Finns det någon lista där man kan se lite mer exakt vad det är för saker som ni har ändrat på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Underbart! Äntligen! Nya saker verkar vara: * Support för två skärmar * Möjlighet att använda musens scrollhjul * Snabbare(?) Och då har jag inte börjat spela ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Surt som fan att de tagit bort möjligheten att kopiera text ur chatfönstren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Ja, 2 skärms stödet är underbart..slippa ställa om upplösningen varje gång man startar klienten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pluntzky Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Den största uppgraderingen är väl att man inte längre kan markera HH nummer i klienten utan måste skriva av dom för hand, det är så dåligt o korkat o ogenomtänkt så man blir på tilt, sämsta skiten ever orkar inte ens bemöda mig att spela på b2b när detta inte funkar Hoppas den gamla klienten kommer tillbaka sålänge detta inte funkar, jag undrar hur den personen som kodade in detta tänkte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Förmodligen så vill de inte att man ska kopiera url och epostadresser som dyker upp i chatten lite då och då som oftast leder till konkurrenter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 numera autofokus när det är ens tur... johan, ta bort det omedelbums, det är helt omöjligt att spela många bord när man sitter och skall skriva in en bet någonstans så tar nästa bord över osv... HELT F*ing värdelöst fick QQ med QT5 floppen foldat för jag inte hann agera dessuomt... sån tilt... som efter ja foldat pga tiden (ja satt o försökte skriva in hela vägen, men d blev ju fel eftersom andra bord tog över) så tar de andra två spelare i floppen och spelar floppen som om d hade stålet... "det snabbar ju upp spelet" nä, det gör det inte, om jag skall göra något specifikt vid ett bord så vill ja göra det först innan ja gör annat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 OCH varför blir man sitout när man förlorar en all in???? det är ju helt kass... buuu för d... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 OCH varför blir man sitout när man förlorar en all in???? det är ju helt kass... buuu för d...Jaha, var det därför jag blev sitting out! Irriterande!Lobbyn beter sig konstigt, markerar man ett bord eller en turnering och inte är snabb att regga sig så försvinner markeringen. Jag gillar inte alls den nya uppdateringen av b2bklienten, jag ser bara försämringar? (Jag spelar på Martins, om det har någon betydelse iofs) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 dual screen stödet och Möjlighet att använda musens scrollhjul är bra, men resten är inte så bra.. iaf det som synts så far... gör om gör rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pluntzky Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Förmodligen så vill de inte att man ska kopiera url och epostadresser som dyker upp i chatten lite då och då som oftast leder till konkurrenter. Då är det ju en lämplig ide att göra detta i chat fönstret och inte i game fönstret, det är ju skilda fönster. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Filip Postad 15 Juni , 2006 Rapport Share Postad 15 Juni , 2006 dual screen stödet och Möjlighet att använda musens scrollhjul är bra, men resten är inte så bra.. iaf det som synts så far... gör om gör rätt... Holy crap, dual monitor stöd! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
YallaSvenne Postad 15 Juni , 2006 Rapport Share Postad 15 Juni , 2006 Baller, slog du huvudet igår? numera autofokus när det är ens tur... Det har väl alltid varit så på 24hPoker, HeyPoker mfl? OCH varför blir man sitout när man förlorar en all in???? det är ju helt kass... buuu för d... Eh? Jag spelade alldeles nyss och jag får 7 sek på mig att göra en rebuy... Om jag hinner med det blir jag inte SitOut. Men... Jag håller verkligen med om att det är totalt värdelöst att inte kopiering från chathistoriken fungerar!! DE MÅSTE FIXA DETTA!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 15 Juni , 2006 Rapport Share Postad 15 Juni , 2006 hade ju chips kvar, eftersom det var mot en smallstack.. och blev sitout direkt.. it suger autofokus, jasså, möjligt men som det är nu så stjäl borden uppmärksamhet (fokus) var 5 sekund eller liknande, inte bara en gång vilket gör det svårt att agera på ett specifikt bord... och det är uppdaterat på något sätt exakt hur kan ja inte säg, det är iaf sämre... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 15 Juni , 2006 Rapport Share Postad 15 Juni , 2006 Man har fixat så man kan kopiera text igen, bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pirre2 Postad 21 Juni , 2006 Rapport Share Postad 21 Juni , 2006 Det skulle vara sån autofokus som finns på PokerStars där får man agera innan den flippar till ett annat bord! Och den flippar alltså över efter man har agerat och inte innan.. Det skulle vara bäst om dessa nummer till HH som fanns i chatten var en länk som man kunde trycka på och det kom upp i ett nytt fönster HH för den handen.!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts